AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
Ona yobaz denmez ama sana ne denir çok iyi biliyorum.
Bence kusuru kendinde ara o zaman ayrıl kıza çamur atma bence
Boşuna yorum yapmayin, Adnan bey çoktan uçmuş, soru troll çok belli...😅
Yobazlık bu değil. Kız istemiyorsa olmaz. Çok basit. Bence senin yaptığın daha kötü
Oda bunun tercihi yapacak bir şey yok ayrıl o zaman
Eğer gerçekten böyleyse senden öncekilere de böyleyse kaçırma kardeşim bas nikahı.
Temiz kızdır arabalarda fino köpeği gibi gezip kucaktan kucağa oturan oturan kızlardan daha iyidir emin ol böylesi bulunmaz
Geri kafalılık senin ki asıl herkes seninle aynı düşüncede olmak zorunda değil öncelikle bunu anla bence kız kendisini koruyor oyuncak etmiyor ne güzel işte
Bu düşünce tarzıyla bu zamana kadar iyi yaşamaşın kardeş
Demekki yeteri kadar güven veremedin kıza ve sırf bu sebeple sevgilin ise yazık harbiden
Oh be benim gibi kız varmış
Beğeniler için teşekkürler 🥰
önceden bilmiyor muydun yobaz olduğunu? neden çıktın
Yani bunlar için zaman lazım kadınlar hemen öyle öpüp sevmezler
Koşarak uzaklaş, değmez. Kimseyi değiştirmek için yorma kendini, en anlamsız çaba budur.
Elini tutmuyor s.. senle diye yobaz oluyor modern olmuyor di mi kafaya bak ya
Gerçekten seviyorsan zamana bırakmalısın. Ve sabırlı olmalısın uzunca zaman sürse bile. Senin sevginden senden emin olduktan sonra elini de tutar dudağından da öper.
Benimki istemiyordu erkek olmasına rağmen. Ben ısrar ederdim sevişelim diye beni terk etmişti.
O çocuğa da aferin
Aynen
Şaka olsun lütfen inanılır gibi değil
Yemin ederim doğru ahhahaha
Yzr mısın bana detaylı merak ediyorum mağduriyetini düzeltmek isterim 😊
Mağdur mu haha. Yok sağol şimdi başka sevgilim var çok mutluyuz
Kaç ay farkla kaçırmış olabilirim shshsh
9 ay falan
Çocuk oldu nerdeyse bu kadar mı geç kalabilir bir insan her şeye yaa :( herkes eşleşti ben eşsiz kaldım adeta help me
Yanlış yerde arıyor olabilir misin
Yav kardeşim bak bacı sevgilim var diyor mutluyuz diyor niye uzatıyorsun? Bildirim gelip duruyor gecenin bir saatinde.
Sensin yobaz kendi kıytı köşenden azıcık kafanı çıkartıp oradan dünyaya bakmaya cüret ediyorsun.
Helal olsun o kıza gerçekten hala oyle kizlar olduğunu görmek çok güzel
Sende anla işte her kuşun eti yenmez
Sizin gibi abazalara temiz ahlaklı kız çok bile en doğrusunu yapıyor kız. kucaklarda gezen alın sonra boynuzlaniyorsunuz
Bunun gibilere az bile
Bana denk gelse işte öyle kız çok mutlu oluruz. Abazanlara bahsettigin kızlardan lazım zaten
O kiz kimse alnindan opmek lazim helal olsun en dogrusunu yapiyor. Senin kiz kardesini aneni biri opmek istese sorun oluyoda onu operkenmi geri kafalilik oluo sacma
Bilader sen önce uslüpunu topla kızın kendi vücudu kendi kararı azdıysa hadi ordan git eskorta biddaha da böyle saçma düşünceler kapılma ve o insanlarla oynama
Ona yobaz degil ar namuslu derler senin gibilere de gerikafalı p ç derler
Bu yorumu yapacaktım ama gerek kalmadı ağzına sağlık 😉
@ŞarapGibiBirKadin 👍🏻
Hayata bakış açınız ve tarzınız uyuşmuyor. kıza hayat tarzı yüzünden daha şimdiden yobaz diyorsun saygılı olman beklenirdi. gelecek göremiyorum.
Heyy dostum,
senin için modernlik bir kızı altına almak mıdır bu mudur modernlik senin için?
yazık o kafana , acınası.
Kız doğru olanı söylemiş sevmiyorsan o zaman ayrıl.
Yok hemen yatır işini gör sen de ne bekliyorsun acaba
Saygı duyman lazim çok saçma bir soru ayrilmam mi lazım ayrıl
Senin niyetin farklı
Ayrıl bence kız da ona saygısı olan içten kalbini seven birini bulsun
Senin gibi canımsın birini kendini yedirmiyor ya helal ona bu durumda yobaz sen oluyorsun
4x4 Luk kiz degerini bilmezler varya keske bana gelse öylesi
Saygi duymak zorundasin begenmiyorsan baska bir kiz bul
Ben ve sevgilim 7 yildir cikiyoruz hala bile el ele tutusmaya cekiniyorum bu edeptir yobazlik degil
Bsey demem gerekiyor
Söyle
@Aatınısıknkovboy61 seni o ata ters bindiririm
Modernlik kendini öptürmekmi demekki güvenmiyor sana bundan dolayı ayrılacaksan zaten hayatında olma iyi ki sevgilim olmamış ne la bu
Yobaz dedin herşeyi bitirdin. Doğru oysa ilk günden vermeliydi demi hepsine izin. O zmaan modern böyle yobaz. Yazik
Bu yobazlık mı oluyo?
O böyle biri sende böyle birisin, kafa yapının uyusmadigi biriyle olma o zaman ayrıl, iliskiden beklentileriniz farkli böyle ikiniz icinde zaman kaybı
Bnce o kız sana fazla yazık etme kıza bide gelip burada anlatiyorsun git güya modern birini bul ne alaka ise 🙄
O kiz da müslüman ayakları yapmasın eğer bu kadar dindar olsaydı sevgli yapmazdı . Neyse sende modern ayakları yapama
Neden battı balık yan gider kafası? Veya neden ya hep ya hiç? Evet, ikisi de yanlış ancak hangisi daha uçuk? Görücü istemiyor, bu sebeple "seviyeli" tanımak sevmek istiyor. Olamaz mı?
Ya hep ya hiç kafasında ola ola iyice raydan çıkıyoruz.
Haksiz miyim?
Haksızsınız. O kız müslüman ayakları yapmasın sözünüz için... O kız bu devirde görücü usulüne güvenmiyor veya istemiyor diyelim. Ne yapacak? "Seviyeli şekilde" biriyle konuşup sevip tanıyacak. Bak evet bu da çok doğru değil ama bunu alıp da öpüşmeyle, yanaşmayla bir tutamazsın. Sevgili olduk. Eee? Günah. Eee? Battı balık yan gider. Eee? Yani öpüşelim, yanaşalım. Hem o da günah bu da günah. Bu kafa şeytanın oyunu. Ya hep ya hiç kafası. İnsan da hep yapamadığı için bu sefer amaan diyoe hiç yapmıyor. Bir öpüşmeli, yanaşmalı, hiçbir şey umrunda olmayan ilişki var; bir de tanımak ve sevmek için sevgili yapıp biraz geri çekilen, öpüşmeyen vb geri duran ilişki var. Siz bunları aynı kefeye koyamazsınız.
Erkeğin yaptığı modernlikle alakası zaten yok. Burada ise haklısınız. Saf sevgiyi, masum sevgiyi tatmayan öpüşmeden yiyşmeden olmaz diyor. Modern olmak dokunmaya bağlı olmaz. Saçmalık.
Şimdi sizde haklisiniz. Şimdi kiz bilmiyor mu bu adam öpüşmek koklaşmak isteyecek. Kusura bakmayın bu erkek te ister öpüşmek koklamak . Valla kızın yaptı iyi bi sey değil. Ama günahı ne bana ne sana kalmış
Görücü usulü evlik te aşkla yapıla bilir yani tanırsın o kişiyi seversin demedim bi gün konuşsunlar 6 ay konuşsunlar. Eğer istemiyorsan evlenmesin.
Bu sebeple tanıştıktan sonra baktın bir şeyler kıpırdadı, sohbet sarıyor, ilerlemeden açık açık söylemeli. Ben öpüşmeden edemem mi diyor, ona göre ya tamam ya devam. Ben işin günha boyutunu da hesaba katıp geri dururum kaldırabilir misin mi diyor, ya tamam ya devam. Erkenden söylemekte fayda var. Kişi yanılabiliyor. Hiç ummadığı kişi, şaşırtabiliyor.
Valla ben felsefeden hiç anlamam 😊 iyi akşamlar
Tabii zaten tam görücü denmez. Ailelerin bildiği flört gibi oldu artık. Ama üzülerek diyorum ki görücüde madde/para/çıkâr ön planda. -İstisnalar da var ve çok kıymetli.- ama az işte. Bu sebeple çoğu kişi diğer yola giriyor.
İyi akşamlar.
Şimdi görücü usulü evlik te para olmuş ama bi insanı sevebilirsin okdar zor değil
Sevgili yapınca dinden mı çıkıyor? Çok yanlış müslüman ayakları cümleniz
Yani öpüşünce cennete giriyor
Ya günah ama dinden çıkmıyor
Tabi çıkmıyor ben öyle bi şey demedim zaten. Diyorum eğer bu kadar dinine bağılıysa sevgli yapmasın.
Doğru demiş kardeşim biraz abartmış o zaman ama nikâh yap sende demek ki güvenmek istiyor
Ayrıl zira kızın hiçbir zerresini hak etmiyorsun modernlik anlayışına senin
Helal olsun sana
Şimdi yobaz. Evlenince bana Dindar bulun. Dimi dimi? Ulan senin kafanın.. neyse
O onun tercihi bu yobaz olduğunu göstermez. Ayrıl istemiyosan tutan mı var?
Ya bunlar şartalanıyor canını al bekaretime eşleşme tayfası 😅😅😅
Bunun modernlikle alakasi yok ama biraz fazla sanki
Evlen o zaman. Kız net net söylemiş ne boş yapıyorsun ya.
Yani iki tarafda ortak bir şey istemiyorsa devam etmenin anlamı yok
Yobazlık değil bu namus cınım
Ne alaka yobaz falan tercihi bu sana ne?
Bana öyle kız denk gelse keşke. Çünkü düzgün adamım. Tam anlaşabileceğim kız tipi
ayrılmalısın bende dıyordum gel ıste dıye buna namus derler sen bu kafayla gıdersen kız sana bakmaz bu saaten sonra
kız bence olması gerekeni söylüyor...
Kiz namuslu doğru demiş
He sana göre yobaz istediğiniz olmadı diye
Geri kafalı olan sensin maalesef...
Ayrılmalısın. Sorun sende
Evet evet sen ayril ziyan etme o kizi
kalmış işte ama el ele tutuşmaya da bir şey demezsin ya
Bence de ayrıl, eskortla evlen en iyisi
Ayrıl tabıkı.. sen o kızı hak etmiyorsun
ayrıl birbirinize göre değilsiniz