Yaşını bilmeden kendimden "8 yaş küçük" birisine aşık oldum. Ne yapmamı önerirsiniz?

İlk karsilastik ne kadar sempatik bir adam dedim. 3 senedir profesyonel vücut geliştirme ile uğraşıyormuş bu sene martta yarışmaya katılacak çok iri bir vücudu var gerçekten yani görseniz 20 yaşında demezsiniz. Konuşuyoruz 25 yaşındayım dedi bende 28 yaşındayım. İnandım gerçekten göstermiyor yaşını neyse 3 ay falan geçti ya çok naif böyle gerçekten alıp pamuklara sarasim geliyor. Çok tatlı aşık oldum gerçekten diyorum. 3 yasjn önemi olamaz diyorum. Çok güzel anlaşıyoruz bu arada hiç kavga gürültü yok. Hatta bazen sinirleniyorum o kadar güzel konuşup sakinleştiriyorki harika bir adam diyorum o çabası bile sinirimi almaya yetiyor hemen sarılıyorum. Sonra birgun sporda bir adamla sohbet ediyor. Yaşıyla ilgili birsey kaçtı ağzından oha dedim şu durumda 20 yaşında oluyor nasıl yani. Sordum evet öyle ama hayatımın her yerinde sen varsın bu da bir gerçek dedi. Yani engelledim heryerden Şu an içim gidiyor biran bile çıkmıyor aklımdan yaşını baştan bilsem mümkün değil bu duygular oluşmazdi ne olursa olsun. Ama şu an geç biraz ben gerçekten ona aşık oldum. Ne oneriyorsunuz
Yaşını bilmeden kendimden "8 yaş küçük" birisine aşık oldum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Cevapla