Arkadaş olarak gördüğüm çocuk dudağıma yapıştı, çok üzgünüm. Ne yapacağım?

Bir tane arkadaşım var onunla arkadaş olarak muhabbetini sevdiğim için görüşüyoruz bunu o da biliyor halka açık yerlerde görüşüyoruz basbasa kalmıyoruz ben istemem zaten cuma günü görüştük bir kahve içtik sohbet ettik işte hava soğuk seni eve bırakayım dedi olur dedim sonra trafik vardı bayağı duruyordu araçta dudağıma yapıştı öptü öptü kendimi geri çekmeye çalıştım ama beni sıkıca tutuyordu karşılık vermedim arabadan indim çok üzüldüm arkadaşım olarak görüyorum sonuçta çok kötüyüm ağlıyorum sürekli erkekler niye böyle? Ne yapacağım taciz mi etmiş beni?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu zamana kadar asla hafif kız gibi davranmadim ki 3 yıldır tanışıyorum en fazla 7 8 defa görüştüm nerede nasıl davranılması gerektiğini bilen bir insanım hep mesafeli oldum bu zamana kadar da ondan da bir siyah görmedim görsem zaten iletişimi keserdim
Güncellemeler
+1 yıl
Sinyal **
Arkadaş olarak gördüğüm çocuk dudağıma yapıştı, çok üzgünüm. Ne yapacağım?
Cevapla