Ben üni de serviste bir çocuğu gördüm ve çok beğendim tam benim tipim diyebileceğim bir çocuk başkasının okadar hoşuna gitmez ama benim tam tipim. Aynı servise binen birde arkadşı var önceden arkadaşını hep görüyodum göz aşinalığım vardı ama beğendiğim çocuğu ozaman ilk görmüştüm. Gel zaman git zaman beğendiğim çocuğu ara ara okulda gördüm baya kesiştik ☺️☺️. Ozamanlar bende çocuğun arkadaşına yakın davrandım aramızda köprü olsun diye beğendiğim çocuğun adını felan bilmiyorum arkadaşından öğrenirim diye düşündüm ve arkadaşını instagramdan ekledim. Serviste gördükçe günaydın dedim gülümsedim sohbet felan ettim ama arkadaş olarak davrandım hep flört etmedim. Bu arada belirteyim beğendiğim çocuğu bulamadım arkadaşının takip ettikleri takipçileri hepsini stalkladım bulamadım. 2-3 hafta sonra yani bugün arkadaşı bana mesaj attı dm den naber diye gene normal konuştum sohbet ilerledikçe bana yürüdüğünü hissettim seni daha yakından tanımak istiyorum felan dedi numaramı istedi bende arkadaş olduğu mubelirtmek için tabi arkadaşım felan yazdım numaramı verdim. Whatapp den mesaj geldi hemen teşekkür ederim arkadaşım yazan mesaj geldi. Benimle normal konuşmaya başladı ama biraz soğuk yaptı. Şimdi sizce benim beğendiğim çocukla şansım sizce ne? Ben artık ne yapmalıyım? Kafam çok karışık lütfen yardımcı oluuun 😔😔😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımcı olabilcek şeyler yazın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar