Arkadaşlar yıllardır çok sevdiğim bir erkek hayatımda ona gerçekten çok aşığım çok zor raddelerden geçtik yolun sonunda yinede birbirmizi bırakmadık bir sürü engel aştık ama ailesinin engelini aşamadık ailesi beni istemiyor ortada hiç bir şey yokken istemiyor evlerine gittim babası beni evden kovdu tekrardan tolerans sağladım annesine kekler sarmalar yaptım annesi eve gelip rezilik çıkardı ve gittikten sonra mesaj attı oğluna sen aileni bulmuşsun o leş evde yaşa gibisinden ve tam tersine benim annem temizlik hastası bir kadın çok titiz bize söyledi o lafı erkek arkadaşım geldi ve bana seçim sundu benim ailem bu beni yalnızda kabul ediyormusun onları silicem tamam dedim bunlara karşı artık göz yumamadım 1 aydır eve gitmiyor son zamanlar erkek arkadaşım beni suçlamaya başladı senin yüzünden ailemle görüşmeme izin vermiyorsun evet dobra olucam gerçekten yanlış bir şey olsada izin vermiyorum onlarla görüşmesini istemiyorum onlar bana çok kötü davrandı bugün patladım ve artık istediğin zaman eve gidebilirsin dedim erkek arkadaşımda bana ne olursa olsun kötü de olsalar onlar benim annem babam dedi buyur git dedim ama gidersen benim yüzümü göremezsin diye defalarcada tehdit ettim şimdi az önce git karışmıyorum bir şey demcem dedim sizce ne yapmalıyım o kadar emeğim var ona karşı o eve gitmesini istemiyorum gittiğinde içimde bir kin oluşucak onu hayatımdan da çıkarmak istemiyorum ama o giderse ondan ayrılıcam düşünceleri kafamdan gitmiyor lütfen yardımcı olun ne yapmam gerekiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ne olucam peki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sevgilin sana
"bana seçim sundu benim ailem bu beni yalnızda kabul ediyormusun onları silicem"
Dedikten sonra seni onu ailesiyle gorusmettiginden sucladi.
Ailesi ise sana kotu davraniyor seni istemiyor.
Guncellemede ben nolcam diyorsun.
Sen kendini secmelisin, ne sevgilini nede ailesinin kahrini cekmek zorunda deilsin.
Ailesi sevgilini ogullari diye sevseydiler ogullari kimi sevse kabul demeleri lazimdi.
Oglumuz mutluysa bizde mutlu diyemiyorlarsa, ve sevgilin illede ailem de ailem diyorsa o secimini coktan yapmistir.
Sende kendini sec, onlarin kahrini cekme.
Aslında bir seçim yapmadı sadece beni lütfen arada bırakma dedi ama ben gerçekten istemiyorum ailesiyle görüşmesini aklımda şöyle bir plan var benim için zor olucak ama gittiği an her taraftan engelleyip engellemeden önce ben sana demiştim gidersen silerim diye yapmak gibi bir plan var ama yapamıyorum ….. Erkek arkadaşım sen beni sevmediğin için ortada bırakıp seçip sunduruyorsun o benim ailem diyor kafayı yiyicem
Kaybedersin sevgilini ya seni bırakır ya intihar eder.. bu yüzden bekle kafani çalıştır tercih yapmak zorunda bırakma çocuğu ona karşı iyi ol iyiler kaybetmez
O eve gittiğinde hiç bir şey değişmicek 6 ay sonra nişan yapmak istiyoruz ama ailesi yanaşmıyor bu sefer ben baskı uygulicam gelsinler diye her şey çok kötü olucak
Bence sen derin nefes alip gayet sakin bir ses tonuyla..
O senin ailen evet, ama o ailen dedigin bana kotu davraniyor, bana ve aileme hakaret ediyor, sence ben kotu bir kiziyim, ben kotu bir kiz isem sen niye benimlesin?
Ben kotu kiz degilsem sen ailene bana kotu davranmalarina neden izin veriyorsun.
Tamam onlar senin ailen ama bende bir insan evladiyim, benim de duygularim hislerim var, bunca yapilan acimasiz davranislari hakaretleri sence ben hak ediyormuyum?
Eger hak ediyorsun diyorsan kapi orada buyur birdaha donmemek uzere cikabilirsin..
demelisin.
Gayette hepsini açık açık söyledim onlar kötü ve haksızlar sen iyi ol dedi ama ben onları istemiyorum dedikçe bu düşüncen yanlış kim olsa seni dışlar sonuçta o benim ailem kötü de olsa diye tepki verir
🙂
Onlar kotu ve haksiz ama sen iyi ol diyor oylemi?
Tamam sen secimi yaptin hadi hoscakal demedik sure, sen kendini secmedik sure bu boyle gider.
Pardonda onlar sana psikolojik siddet uygulacak ve sen onlara dvm edin siz sevgilimin ailesi olarak size hersey serbest dicen oylemi?
Ki diyorsun aslinda bak halen ondan bir umut bekliylrsun oysa onunda ailesinden farki yok, sadece farkli taktik kullaniyor.
Doğru söylüyorsun ne yapmam gerekiyor sence
Benim yaptığımı hoş karşılamıyor görüşme ailenle diyorum bunun yanlış olduğunu bana sürekli dillendiriyor
Ne yapman gerektini dedim zaten.
Kendini sec.
Belki aci cekersin ama bir omur psikolojik siddetteki cekecegin acidan/travmadan iyidir.
Doğru Teşekür ederim
Mutlu olman dilegiyle, iyi geceler 🙂
Seninde.. Teşekür ederim iyi geceler ☺️
Yapacak bir şey yok oluruna bırak
Eve gittiği an ne yapmalıyım sence
Annesi babası hiçbir şey yapmayacaksın
Ben ne olucam peki?
Sana elbet döner merak etme hep onlarla kalacak değil ya gitsin görsün onları daha iyi tanır belki senden uzak kalırsa
Ama bu böyle bir şey değil annesini babasını silemiyor kötüde olsa ailem diyor ben yarın onunla evlendiğim zaman istemeye bile gelmicekler en büyük saygısızlık erkek arkadaşıma bu değil mi sence?
O yüzden kararını ver artık diyorum
O doğru karar verir merak etme sen sadece sabret ve bekle
Çok çıkmazdayım ne yapıcağımı bilmiyorummmm … o eve gitmesini istemiyorum
Üzülme zaten olacak olan her türlü olur kendini rahatlat
Peki ama gittiği zaman nasıl bir tepki göstermeliyim sonuçta annesi gelmicek ve biz 6 ay sonra nişan yapmak istiyorum yanaşmıyorlar bile o eve gittiğinde düzelmicek gelmicekler yinede en azından gitmediğinde paramızı biriktiririz her türlü yaparız
Seninle daha fazla uğraşmayacagim piskolojin bozulmuş senin bu çocuk için bu kadar bağlanmak iyi değil
Antidepresan kullanıyorum onlar yüzünden :)
Ondan ayrılmak senin için daha hayırlı
Ondan seni bunaltmış olabilirim özür dilerim ama kimseyle paylaşamadığım için içimi buraya döktüm evet Kaçkere denedim ayrılmayı onsuzluğu düşünemiyorum bile o kadar çaresiz kalıyorum ki
Ben bunalmadım kardeşim sadece söylediklerimi dinlemiyorsun ona kızdım.. elimden geleni yaparım yardım etmek isterim sana ama dinlemiyorsun
Özelden konuşabilrmiyiiz sorun olmazsa
Tabii ki bir sıkıntı bir sorun olmaz
Mesaj gönderemiyorum