Kapalıyım sizce açılsam nasıl olur 14 yaşında kendi isteğimle kapanmadım babam sürekli derdi bir anlık kararla kapanmıştım?

Babamdan dolayı kapandım bir an kendim de istedim
Ama daha sonra hatta ara ara da örtme başını aç falan dediler yani başımın kapalı olması önemli değilmiş namaz, ahlak vs yok diye
MADEM ÖYLE BEN DE NE ANLAMI VAR DİYORUM
Tamam din için ama aklımda açılmak var bu aralar onlar da böyle konuşunca
Kıyafetlerim hep bol ve uzun tarzda böyle giyinmeyi seviyorum
Hatta açık olsam nasıl giyinirdim falan diye düşünüyordum
Kıyafet sorun etmiyorum aksine dediğim gibi açık olsam sorun olur gibi kısa kol bile giymem sevmiyorum
VE EN ÖNEMLİSİ 5 YILDIR BÖYLEYİM, AÇILSAM BU DURUMA NASIL ALIŞABİLİRİM VE ÇEVREMDE ÇOK SÖYLENTİ OLUR ÜNİ ORTAMINDA FALAN DİKKAT ÇEKERİM DİYE DÜŞÜNÜYORUM
Ne yapabilirim...
Kapalıyım sizce açılsam nasıl olur 14 yaşında kendi isteğimle kapanmadım babam sürekli derdi bir anlık kararla kapanmıştım?
Cevapla