Bana şiir yazmış arkadaşlar yalnız çok duygusuz bir şiir değil mi şu an çerezza yerken okuyorum?

Bazen gidebiliyorum her şeyden
Bazen orada olmuyorum senle sevişirken
Öyle bir şeyden bahsederken
İkimizde gizlenen

Bir sır var aramızda
Gözlerimizin dudağında
Aşk gibi giyinmiş
Bir yalancı hafızamızda

Her dokunuşta
Ellerimiz tensel bir suçta
İstediğim kişi
Yanımda değil!

Beni sahte sevme
Sana bir gün böyle
Hissedeceğimden
Haberim yoktu!

Harcanılan çoktan
Elde kalan yoktan
Böyle soğumaktan
Haberim yoktu!
Bana şiir yazmış arkadaşlar yalnız çok duygusuz bir şiir değil mi şu an çerezza yerken okuyorum?
Cevapla