Sevgilime hep ben buluşma planı yapıyor hep ben gidiyorum artık yeter?

Herkese merhaba içimdeki bir sıkıntıdan size bahsetmek ve tavsiye almak istiyorum. Kendi okulumdan biriyle çıkıyorum yaklaşık 3 aylık bir ilişkimiz var ve sınav senesindeyiz. Sıkıntıma gelirsek sevgilimin beni sevdiğini ve değer verdiğini biliyorum ama hep ben mesaj atıyorum hep ben buluşmak için uğraşıyorum hep ben bir şeyler için çabalıyorum. O ise bazen mesaj atmıyo bazende unutuyo. Okul artı dershaneye gidiyo boş olduğu hafta içi 2 gün. Ve ikimizinde ilk ilişkisi. Haftanın her günü okulda beraberiz ama okul dışında hiç bir yere gitmiyoruz. Bu 3 ay içinde sadece 2 kere baş başa bir yere gittik. Sınav senesi farkındayım ama sizce sadece bir naptın? nasılsın? mesajı atmak çok mu zor? çok mu şey istiyorum? Kaç kere dershanesinin olduğu yere gittim 2 dkkada olsa yüzünü görmek için ama artık yoruldum 1 kez olsun ondan da bir şeyler bekliyorum. Bir kere de o çağırsın o merak etsin o gelsin istiyorum. Bunu onunla konuşmam gerekiyo farkındayım ama başka tavsiyeniz var mı?
Sevgilime hep ben buluşma planı yapıyor hep ben gidiyorum artık yeter?
Cevapla