Amacı birlikte olmak mı yoksa gerçekten hoşlanıyor mu?

Biraz uzun ama umarım sabırla okursunuz çünkü cidden çaresizim. Ben birinden hoşlanıyorum 6 aydır tanışıyoruz iş yerinden. 2 gün öncede evine gittim oturuyorduk ben biraz mesafeli oturuyordum. Çekinme bir şey yapmam gel yanıma otur dedi. Neyse güvenip yanına oturdum. İşte elini omzuma attı kafamı çevirip ona baktım gözlerini ayırmadan bana baktı. Sonra işte yüzümle oynuyor kaşlarımla oynuyor falan. Gözlerime bakarken birden dudaklarıma baktı. Parmaklarıyla üstünden geçti. Ardından alını alnıma yaslayıp bir süre öyle kaldı. Geri çekilince kafasını eğdi böyle gözleri doldu. Ben de noldu diye sorunca duygusal bir adamım ben dedi güldü geçti. İşte el şakası falan yapıyor kafamı televizyona çevirirken ağzıma hafifçe vurdu. Dönüp bakıyorum gülüyor. Yüzümün her yerine dokundun yeter ben sana dokunuyor muyum diyip yüzüyle oynadım güldü. Sonra döndü saçımla oynasana dedi oynarken çocuk gibisin ya diyince hoşuma gidiyor napim dedi. Bir sarılışı var sımsıkı sanki elinden gelse göğüsüne yaşatacak beni. Ama daha öncesinden ben ciddi ilişki düşünmüyorum ben evlilik adamı değil eğlenecek adamım dedi. Önünde durmam dedi. Şimdi birden böyle davranması. Seni bir şey için zorlamam demesi. İnstada bir konuşması var abaza diyorum ama yanyana gelince çok iyi davranıyor ne bileyim aç mısın yemek sipariş verelim aç kalma falan filan. İşte konuştuğumuzu kimseye söyleme tanıdıklarımız beni değil seni konuşur hakkına girmek istemiyorum dedi. Bir de bi ara ona bakarken bakma öyle heyecanlanıyorum dedi. Şimdi soruyorum sizce bu adam abaza mı güven mi kazanmaya çalışıyor yoksa hoşlanıyor mu?
Amacı birlikte olmak mı yoksa gerçekten hoşlanıyor mu?
Cevapla