https://i.hizliresim.com/1nPGPb.jpg
Bugün sevgilimle nişanlandık çok mutluyum arkadaşlar yüzüğüm nasıl :)
Bugün sevgilimle nişanlandık çok mutluyum arkadaşlar yüzüğüm nasıl :)
bir kuzenim vardı. Biri onun biseysine beğenmedim bu ne böle dediği vakit herseyi yaka bilen bir kişiliğe sahipdi. Peki sende mi ölesin diye düşündüm simdik
Allah tamamına erdirsin :) Darısı başıma :P Çok güzel yüzüğüün :))
Çok teşekkür ederim :)
allah tamamına erdırsın, yalnız sankı yanlış parmakta duruyor... sağ elin yüzük parmağı olmalı.. veya bana bu el sol gibi geldi:S
Sağ elimin parmağı :)
Ruhunuz genç :)
tamam anlatmayın :)
Hayırlı olsun, Nur topu gibi çocuklarınız olsun :)
Ayyy inşallah :)
Cevap
34Cevap
Yuvarlak? Allah tamamına erdirsin. Darısı benim başıma inşAllah.. Enişteye selamlar..
Sağol :) yuvarlak derken :)
Hayirli olsun , cok guzelmis alyansin , mutluluklar dilerim.
Güzel arkadaşım :)
Hayırlı olsun Allah mesut etsin inşallah
Ayyy bende istiyoomm :( allah tamamina erdirsin kendi aranızda mi taktiniz
Sayılır annemin ve onun annesinin hatta onun ailesinin haberi var
Ne mutlu yaa
Çok güzel bir duygu inşallah sizde yaşarsınız :)
İNŞALLAH en kisa zamanda
Yüzüğün çook güzell çok kibar duruyo Allah tamamını erdirsinn :)
Âmin çok sağol :)
Hayrli olsun birbirinizi hep sevin insALLAH :) yuzukde güzel
yüzüğün altındaki kıl olmamış bide tırnaklarını yeme
Yüzüğe odaklanın :)
Sağol :)
Hayirli olsun, Allah tamamina erdirsin.
Tirnaklariniza bakim yaparsaniz yuzuk daha da hos durur :Dasdfgsdf
Uuu cok guzel allah mutlulugunuzun devamini getirsin
Ayy tebrik ederim canım :) cok guzel MAŞALLAH yaa ^-^
allah mutlu mesut etsin tamamını erdirsin yüzüğün güzel umarım geleceğiniz de ilerde inşallah çocouklarınız olduğunda onlarında geleceği altın gibi parlak olur :)
güzelmiş
sağlık huzur para ile uzun ömürler dilerim.
Mutluluğunuz daim olsun inşallah. Yüzük de güzelmiş
Biri daha gitti beyler. d. d. allah tamamini erdirsin kardeşim
tamamına eren umarım. tırnaklarını az uzat daha hoş durur
Hayırlısı olsun
güzelmis
Allah mutluluk versin yüzüğünde Güzel kardeşim hayatın boyunca yüzünden tebessüm eksik ollmasın ;)
Allah tamamina erdirsin:)
Âmin sağol :)
Cok güzelmiş Allah mutluluğunuzu daim etsin :))
çok şıkmış :) mutluluklar.
Çıkmaz işte :)
İnşallah canım :)
allah mutlu ve daim etsin :)
Allah mutlu mesut etsin çok güzel :)
çok güzel hayırlı olsun :)
Sağol :)
çok güzel maşallah, hep mutlu olun :)
Allah mesut etsin ne diyelim yüzük güzel.:)
Çok güzel mutluluğunuz daim olsun
Çok mutlusunuz ben gidim bir köşeye 😔
Ayyy kıyamam sana kedi çok tatlı :)
Kıy kıy. Kıyan kıydı ☺️ adı şakir ellerinden koklar teyzesi 😊
Sen begenmedinmi ki soruyorsun haha
Çok beğendim sizle paylaşmak istedim
Allah Tamam'ını erdirsin darısı başımıza :D
Âmin inşallah ;)
güzelmiş hayırlı olsun:)
Tırnağını da yemesen daha iyi olur :)
Ya sizene tırnaklarımdan yüzüğe odaklanın ya :)
Yüzük güzelmiş :D
Şimdi farkettim de yüzüğün altında kıl var gibi :D
Var var mı bir diyeceğiniz :)
Var. O kılları biraz kısalt yaa. Adama yazık :)
Kısaltmıycam işte :)
Neyse çok uğraştım senle :D hayırlı olsun, mutluluklar :)
Bby :) sağol
:( :( :(
Mutlulugunuz daim olsun.
Çok teşekkür ederim :)
hayırlı olsun darısı başımaa :D
beğendim, çok hoş. hayırlı olsun inşallah. ^^
Çok güzel Allah tamamına erdirsin
Aynısı ablamda var onlar da nişanlı çok güzel :)
hayrlı olsun çok begendım :)
bende istıyom ):gusel hayırlı olsun
Allah tamamına erdirsin :)
Wooow. d ahmet ugur yuce bunu begendi. d
güzelmiş allah bir yastıkta kocatsın sizi
allah tamamına erdirsin :) çok beğendim ^_^
çok güzel allah mesut etsin
Allah mesut etsin guzelmis :)
Fiyati nekadar?
Bende alirim belki bundan
Ben nerden bileyim
Yüzük güzl elerinde kıl mı var sanki
Tebrik ederim. Hayirlisi ise darisi basima :)
kıllarını al parmaklarındaki :(
Almıyorum :)
şaka yaptım :D hayırlı olsun Allah bir yastıkta kocatsın
Sağol :)
Elinle mi nişanlandın
Senin butun parmaklarında kıl var
Hı hı elimle nişanlandım :)
Seni hiç aldatmaz
Tırnak yeme
Yerim :)
Tiksindim l*n
Tiksin :)
İğrendim l*n :D asdas
Mutluluklar
Teşekkürler :)
güzel güzel:)
hayırlı olsun bacım
tebrik ederim :)
Hayırlı olsun.
Tırnaklarını yeme
Hayırlı olsun :)))
Uyuz -.-
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar