Kendinizden 10 yaş büyük bir erkekle sevgili olur muydunuz?

Yaş farkının 10 olması sizce sorun yaratır mı? Mesela kız 24 erkek 34. Bu konuyla ilgili fikirleriniz nelerdir? İleride problemler yaşanır mı ve ya yaş farkı ilişkiye olumsuz yönde yansır mı?
Güncellemeler
+1 yıl
İlişkide ideal yaş farkı minimum- max kaç olmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Belki bu tarz benzeri bir durum yaşayıp sonucu merak eden olmuşturr. burada yazılan görüşleri okuduğum gün fark ettim ki bu tarz bir ilişki içinde bulunmak istemiyorum ve karşı tarafa set çizdim. Sonuçta basit bir sempatinin hayatımı bu denli büyük etkilemesine izin vermek çılgınlık olurdu. Ve sonra zaman bana aldığım kararın çok doğru olduğunu gösterdi. Sonuçta hiçbir pişmanlık acı yaşamadan burdayım. Yaşınıza, hayatınıza uygun insanlar seçin. Bence en doğrusu bu😌
Kendinizden 10 yaş büyük bir erkekle sevgili olur muydunuz?
Cevapla