Teşekkür ederim @ilginfulyaa
Kendinden 15 yaş büyük bir erkekle sevgili olur musun?
Teşekkür ederim @ilginfulyaa
15 yaş fark çok mu sence?

Frekansta sıkıntı oluyor. Kız genç çocuksu hayatın tadını yeni yeni çıkarıyor ve erkek bazı şeyleri yaşamış oluyor bir süre sonra heyecan kalmıyor. Olabilir ama zamanla heyecanı bitebilir
Denedim. Sürekli rahatsız hissettim kendimi ilişki süresince. Sürekli onun yönetimindeydi her şey. Dayanamadım bitirdim
Bunu yaşla alakası yok ama kişilikle alakası var. Bencil birine denk gelmişsin.
Değildi. Her konuda bilgi ve tecrübesi vardı.
Bilgili ve tecrübeli olması ona hayranlık duymanı sağlaması gerekir. Demek ki bilgi ve tecrübesinin senin hayranlık Sağlam an tarafında değil de seni kontrol etme tarafında kullanmış. Sen çocuksun bilmezsin ayaklarına yatmış. Bu da onun bencilliğini gösterir. Eğer diğer tarafta kullansaydı ona hayran olurdun.
Hayran olduğum için etkilendim zaten başta. Ama bu zaman içinde tersine döndü.
Hayırlısı olmuş senin için
Olurum , süper biriyse olurum 🤣🤣
Cevap
5Cevap
Kadınlar olur özellikle de ergen olanlar. para için ya da sevgi görmedikleri için. ama aklı başına olan insan 15 yaş büyük birini sevmez
Olmam, o kadar çıtır varken babam yaşındakine ne diye bakayım 🙄
Seversem ve hayat şartları, fikirler, yaşam tarzları uyarsa olurum.
Çok tabii ki.. Erkeğin 35, kızın 20 olduğu bir ilişki... Pedofili, sapıkların işi bu..
Aman allah korusun
Olurum ama ne kadar sürer bilinmez anlaşmak zor
Bu yaş farkı çok fazla. Fakat aşık olunca belkide olunabilir
15 yas az bir yaş değil ama kafa yapisi uyuyorsa imkansız da değil.
Hayır bu kadar yaş farkı olmaz. En fazla 5-6 yaş olabilir sonrası abimdir :))
Sevgime bağlı kendimden 15 yaş büyük bir kadınla ilişki yaşamam için
15 yaş çok tabi ama hiç oluru yok diyemem.
Rica ederim.
ciddi manada seviyorsam Olurum
Olamam çok valla 😒
Jenerasyon farkı var.. Kafa olarak anlasamazlar.
Çok fazla fark oluyor kendime yakıştırmam
Olmam ben…
Duruma göre
Şartlar kişi sevgi durumu maddiyat vs
baba sorunum olmadığı için ihtiyaç duymadım
Olurdum
Olurum
Olurum.
Yok amca sevmem
Seviyorsam olurum ya
Hayır
Para varsa no problem
Olmam çok fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?