Bir kitapta şöyle diyordu; “Kuşlar yemek yerken ürkmesinler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir..”?

Yaş 29. İlk teklifimde reddedildim. 5-6 ay sonra bu reddeden koz benimle konuşmaya çalışıyor. Tamam zamanında samimiydik ama bu geçen süre zarfında bulunduğum ortama adım dahi atmıyordu. Duyduğum kadarıyla ilişkisi de varmış kızdan duymadım ama. Ama o çocuk yanındayken bile baktı bana bi konuşmak için yanıma gelmeye çalıştı ama benden tepki alacağını sanarak gelmedi. Ben bundan vazgeçemiyorum. Ne yapmalıyım. Nasıl bi tavrım olmalı. İlişkisi ne durumda hiç fikrim yok
Bir kitapta şöyle diyordu; “Kuşlar yemek yerken ürkmesinler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir..”?
Cevapla