Sevgilimle aramda 13 yaş var bu yüzden ailem sorun çıkartıyor. Ne yapacağım?

Merhabalar lütfen insanların ilişkilerine saygı duymayan kişiler yanıtlamasın öncelikle. Sevgilimle aramda 13 yaş var. 3 yıldır beraberiz ve ciddi düşünüyoruz. Ona kalsa şu an bile benle evlenir ama 2-3 yıl sonra gibi düşünüyorum. Benim aklıma sürekli ilerde ailemin bu duruma tepkisi ne olacağı geliyor. Annem biraz tuhaf bazen gerçekten çok kötü birine dönüşse de bazen anlayışlı olup beni dinleyebiliyor. Öyle zamanlardan birinde ağlayarak yanına gidip böyle böyle ben şu kişiyle (sevgilim komşumuz olduğu için varlığından haberi vardı zaten) 2 yıldır konuşuyorum diye söylemiştim. Üstünden nerdeyse 1 yıl geçti ama o konu resmen aramızda bi daha açılmamak üzere konuşmuşuz gibi sevgilimle hala ayrılıp ayrılmadığımı vs kardeşime soruyor benle hiç bi daha bu konuyu konuşmadı annem. Hatta arkadaşıma beni sevgilimden soğutmasını istediğini vs söylemiş tuhaf biri. Hadi annemin bi şekilde haberi var ama diyorum ki ilerde babam buna nasıl tepki verir sevdiğim kişiyle aramdaki yaş farkı yüzünden olay mı çıkar kestiremiyorum maalesef. Evlenmeyi düşündüğümüz zamana da daha olmasına rağmen hep aklıma takılıyor? Sevgilimi aileme en azından 2-3 yaş daha küçük göstermek vs türlü türlü şeyler geliyo aklıma ama bi yanım hep korkuyo?
Sevgilimle aramda 13 yaş var bu yüzden ailem sorun çıkartıyor. Ne yapacağım?
Cevapla