Ailem dışarı çıkma konusunda çok baskı yapıyor bu yüzden sevgilim ile sıkıntılar yaşamaya başladık. Ne yapmalıyım?

Yaklaşık iki yıldır birlikteyiz 21 yaşındayız aynı okuldayız okulda tanıştık ve birbirimizi seviyoruz. Fakat bu üniversite çağımız bize bazen azap oluyor çünkü yaşıtlarımız bir sürü şey yaparken biz sevgilimle benim ailemden dolayı kısıtlamalar yaşıyoruz. Ailem hep baskıcıydı sevgilim olduğunu öğrendiler ve bu durum bence arttı bir yere gitsem bile kardeşlerimle yolluyorlar babam bu ilişkiyi öğrendiğinde bitirmemi istedi ancak okul bittiğinde ben meslek sahibi olduğumda böyle bir ilişki yaşayabilirmişim öyle söyledi tabiki bitirmedim ilişkimi bu öyle bir lafla olacak şey değil ama sonra evde bu konuda hiç konuşulmadı ama dışarı çıkmak dahada zorlaştı okul olmasa nerdeyse görüşmemiz imkansız bu yüzden yaz tatilleri hep kavga ediyoruz hem özlemimizden hem görüşememenin hırsından birbirimize sarıyoruz erkek arkadaşım rahat tüm ailesiyle tanıştım herkes beni biliyor ama benim tarafım konu bu olunca zırh gibi ailemle çok kavgalar ettim tartıştım sessiz kalan bir insan değilim ama değişmiyorlar eskiden dışarı çıkamamak bu üzmezdi ama şimdi dışarda birlikte vakit geçirmek istediğim bir insan var onun için gözümü iyice karartmıştım ki nafile bizimkiler bir gram değişmedi ama son zamanlarda erkek arkadaşım bu konuda bana çok baskı yapıyor onada hak veriyorum o istese hemen heryere gitmeye hazır ama hep beni bekliyor birşeyler için ve genelde zor çıkıyorum arabasıyla heryere geliyor hemem otobüs metroda vakit kaybetmeyelim diye çünkü geçirdiğimiz vakit bize kâr resmen ailem benim yerime plan yapıp gün içinde belli saat koyuyorlar mesela 1 de evden çıktıysam en geç 5.30-6.00 gibi evde olucaksın diyorlar 21 yaşında bir insan için normal değil bu yaşadığım bence çok bunalıyorum ama elimden kavga etmek dışında birley gelmiyor çünkü konuşmaktan anlamıyorlar sevgilimle zar zor dışarı çıktığımızda birden babam arıyor birden beni kız arkadaşlarımla biliyor tabi ama benm babam çok psikolojik baskı yapan bir adam yalan söylediğimide biliyor sürekli arıyor annemle ikisi ben evden dışarı çıktığımda sevgilimle bu durum yüzünden kafayı yemek üzereyiz sürekli ensemizde nefes gibiler çok bunalıyoruz görüşemeyincede görüşüp bir araya geliince gelen telefonlarada. Bu ilişkimi bitirme noktasına getirecek diye çok korkuyorum ve şayet biterse bu ailem sebebiyle olur ve onlara sonra nasıl yaklaşırım bilmiyorum erkek arkadaşım bu dışarı çıkma konusunda çok sıkıntı yaşadı benimle birlikte ama bir gün artık dayanamıyorum demesinden korkuyorum çünkü ondan başka kimseyi istemiyorum hayatımda onla tanıştıktan sonra arkaşlıklarımında bu zamana kadar boş ve yapmacık olduğunu gördüm o benim dostum hem sevgilim bu sıkıntının ilişkime zarar vermemesini ve ilerde onun hayat arkadaşım olmasını istiyorum sevgisi bitmese bile bir gün bu duruma sabrı bitecek söyleyin ben ne yapayım
Ailem dışarı çıkma konusunda çok baskı yapıyor bu yüzden sevgilim ile sıkıntılar yaşamaya başladık. Ne yapmalıyım?
Cevapla