Herkesin karakteri farklı olunca yartisma şekli de tartışmaya karşılık verme şeklide farklıdır kimisi sadece susar kimisi ağlar kimisi avazı çıktığı kadar bağırır vs vs gibi seyler... ben kavga sırasında karşı taraf cok kızdırdıysa beni susamıyorum ya...😂😭😓🤤👍
Eşinizle/sevgilinizle kavga ederken ne yapar nasıl davranırsınız?
Aslında en iyisi susmak birisi bir şey derken ya da ortamı terketmek aksi takdir de sadece üzülmek ten ve kırmaktan başka bir şey gelmiyor ve ofkelendigimiz zaman öfkemizi yenebilsek daha bir harika olacak ama pek basarili olduğumuz söylenemez
bu bir soru sadece cok şükür simdi sikintimz yok ama genel olarak iliski tartismalari analizi diyelim her evde her ilişkide olur ya oyle aklima geldi sordum 😊
Bende evliyimde😄😄😄😄 Sizdeki tartisma duzeyi nedir merak ettim. Cozum nasil bulunuyor. Şu an iyisiniz Allah bozmasinda. Ama iste herdaim duzenli ilerlemiyorki
walla ben tartismada düzey belirleyemiyorum 😂😂😂😂 icimi boşaltır sonra da pisman olurum ben küsen biri olmadığım için tartışma orada kalır ama eşime kalsa 1 hafta konusmaz 😂😂😂😂😂
Aslında zorlaştıran karşımızdaki ler veya Bizler ama senle ben de durum karşınızda Killer zorlaştırıyor Normalde kolaylaştıran olması gerekirdi şans diyelim ya da kader
En İyi Cevaplar