
Eşiniz ile kavga ettiğiniz de ne gibi bir halde oluyorsunuz 🤔
#Aşkİlişkileri

Eşiniz ile kavga ettiğiniz de ne gibi bir halde oluyorsunuz 🤔
#Aşkİlişkileri
Eşim yok yani bilemiyorum şu an ama çokta uzatmazdım kavgayı yani uzasa bile çocuk gibi küsmek bana sıkıcı gelir. Gece sonuna kadar gergin olursam demeyeceğim çünkü gece sonuna kadar ikimizde öyle kös kös oturmayız saçma sapan tavırlara girip "kendini koltukta uyurken bulur" demeyeceğim, aynı yastığa baş koyuyoruz elinde sonunda gecenin sonunda gerginlik bitecek.
Cevap
1Cevap
Eşim yok maalesef. ama olsaydı alttan alır özür dilerdim
Sinirli gergin öfkeli olurum kesin
Aksi nalet çekilmez shsh Keyifli günler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?