AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
Yanlış evlilik işte ask yoksa kafa yapısı uymuyosa zor ilerletmek
Böyle ilgisiz olunca kadının aldatması şaşırtmıyor. Cinsel hayatınız da bitik mi?
Bence hayatını zehir etme ayrıl. bazi kişilerin içinde yoktur heyecan yaşı kaç olursa olsun maddiyat olarak iyyise durumunuz sadece heyecan katmak için başbaşa bir yerde tatile gitmelisiniz
Eşin ot gibi biriymiş o zaman kusura bakma da
Bizim erkek milleti mutluluğu sadece yatakta yani bedende arar ama gerçek aşk ve sevgi kadının ruhunu okşamaktir 😎👍
X per puanın var mı?
X per puanın var mı? Himm
onun ne olduğunu bilmiyorum
Gizli olmasan iyiydi
Mj için
Yorumu mu siler misin lütfen
Seni çok iyi anlıyorum ama düzelmez eşin yaşında küçük boşanıp yeni bir hayat kurmaktan başka çare yok
Bence önce boşanmana bak sonra sana değer verecek birini ara genç yaşında kendini heba edersin bu böyle gelmiş böyle gider
valla boşan demek kolay aa tabiki boşanılmaz sevrekmi evlendin birde cinselik sana ızdırap geliyosa gerçekten boşan
Bu durum cok kötü cevremdeki cogu insanda bu durumda
Saliha bir kadın olsaydın adla bu soruyu sormazdın demek ki suç sende
Hayat yedi sene aşk yaşanacak kadar kolay değil sen de biraz reealist ol
Neden evlilik bu dereceye geliyor anlamıyorum gerçekten
Sonuç karşılıksız sevgi oluyor buda aldatma ve boşanmaya kadar gidiyor
Baştan aşık değilsen evlenmeyecektin.
Olan olmuş hayata devam et çocuklar ile
Ayrıl sonra bu fikirleri düşün..
1 xper fake. B s gggg
Neden suçlanıyorsun onu anlamadın
Bu arada yalnış değil yanlış 🤓
kaşınıyorsun farkındasın umarım
neden bosanma davasi acmiyorsun?
Bu saatten sonra o düzelmez.
Ayrıl o halde hayatına bak.
Kocasına aşık kadın yok ki
Yanlış bu adamı kabul etmende
Kim aradigini bulmus ki. Zaten arasanda bulamicaksin gelip gecici olucak
boş konuşmadın bence..
ee
a n l a d ı k k..
Çocuk var artık aşkı meşki boş ver
Gecti borun pazarı sür eşeğini nigdeye.
Neden evlendin o zmn?
İlgi gösteren birini bul ;)
Neden evlendiğin ozaman onu anlamadım?
Üzücü dertleşmek istersen burdayım
Ne desem bilemedim 😒
Napcan birini mi bulcan
gercek aşkı nerede bulursun
Kır dizini otur evde. Tebiyesizlik yapma
Ne alaka insanlar malmı. eşinin davranışını görmüyor musun
@Hakanmersn adam sessiz sakinmis kimbilir ne yapıyo adama. Tek Yönlü bakmayin. 7 yıllık evli ve çocuğu var buraya bunu yazması bile ayıp. Allah yardım etsin adama
Nerden atıyon ya adam saygısız diyo sevgi göstermiyor diyo sen olsan kaç gün dayanırsın ilgisizliğe. Belkide aldatıyor adam ondan sessiz ilgisiz nerden biliyon sor bakim
Adama bişeler yapıyosa adamda ezik olmasın öyle sülenpe erkekmi olur hiç bir kız ezik erkek sevmez zorlamı sevdirecen kıza. Bak 30 sene sonra böyle ezik olduğu içın karısı boşamış erkek var çalıştığım yerde
@buse_t25 Cansın sen ya can 👏🏻👏🏻👏🏻🌸
@Xrem03 Eyvallah sende cansın😊teşekkür ederim
Ben Buse'ye sordum abim🙂
@Xrem03 Teşekkürler canım :) tek taraflı olmamak lazım. Bu arada öyle hemcinslerimden midem bulaniyo
@Xrem03 bana söyledin sandım pardon😊ama kızları da öyle suçlamamak lazım hemen
ayip olan senin gibilerin zihniyeti
@Hakanmersn Allah razi olsun
soran@ Senin zihniyetinde olmadığım için bin şükür. Adillikten haktan yanayim. Zavallı adamada masum çocuğuna da üzüldüm. Allah seni ıslah etsin
Senden de Allah razı olsun. bence önyargalı peşin hükümlü olmamak lazım sonuçta kadınlar daha duygusal ve duygusal doyumada ihtiyacı var hemen kötü düşünmemeli
@Hakanmersn yalakalik yapmak için yorum yazma sende
@Hakanmersn buse sen herhalde eşimin avukatisin :) bilmiyrodum memnun oldum. Evimden çıkartmıyor zaten terbiyesizlikde yaptığım yok terbiyesiz olan senin gibilerin zihniyetidir
Ben haklı olan herkesin avukatiyim. Rabbim abimizi senin şerrinden korusun senden kurtarsin diyecem arada masum çocuk var. Bunu ben düşünüyorum sen dusunmuyosun. Nasıl bir annenin nasıl bir eşsin
Allah senin gibi tebriyesiz insanlarin şerrinden korusun da gerisi zaten önemsiz. Sizin gibi kadınlar yüzünden bu kadar hemcinsimiz öldürüldü zaten İnşallah Allah sana da benim kocamin iki kat beterinden versin Allah senide bu sınavlardan geçirsin bakalım o zaman susup evinde oturuyor musun. Bu yaşadıklarımı sen yaşarsan anlarsın çünkü başka yolu yok!
Hanımefendi ol kocana sahip çık çocuğunu sev. burada Kocani cekistirne. Çok ayıp. O adamı haketmiyosun. Senin şu an yaptığın ve söylediklerin rezillik
Ne yalakalığı yaw sende bilmeden kızı suçlama sallama haybeye anadınmı daha yaşın kaç aklın kaç senin
@Hakanmersn kadın evli. Aşkı takacagim her şeyi bulabileceğim birini istiyorum diyo. Bunu normal mi karsiliyosunuz. Ve çocuğu var. Annen babana aynısını yapsa da sorun yok o zaman dimi
Aaa arkadaşlar yeter artık bildirim geliyo!!! Bırakın bu sosyal medya'da tartışmaları..7 yıl evli olan ve 1 çocuğu olan kadının ne halı varsa görsün. Onun tercihi Boşverin ya😄😄😄
@Xrem03 tamam kanka :) Allahindan bulsun
Anne babam o aşkı bulamadı diye 30 sene sonra ayrıldı hemide 4 çocukla öyle evliliğin hiç bir anlamı yok cocuğunda psikolojisi bozuluyor kavga dövüş evlilik olmaz eski zihniyeti bırakın artık modern düşünün kadında erkekte ilgisini sevgisini göstermeli bunu sevgiliyken anlamalılardı ama bir taraf inat diye o yanlışı sürdürmenin anlamı yok. Psikoloji bilimi öğrenin biraz lütfen her şeyin bir normali orta yolu vardır
@Hakanmersn Aa bildirim geliyo vır vır 😂😂Yeter artık sen de sus.
senin anlama kabiliyetin yok herhalde ben aciklama yaptim o kadar esim olarak boyle birini istiyorum ama düşünüyorum icraat yok yani eşim hic bir çaba göstermiyor dedim o at gozluklerini çıkartıp okusan?
siz bulun inşallah ikiniz de
@Xrem03 Bildirim geliyorsa defol git yazma soruyu senin gibi zeka özürlülere sormadim engelle yazma bu kadar basit
@Hakanmersn Allah razi olsun sizden
Senin B***sıçcatim ben Allah senin belanı versin canım Bi iyilik düşündük senin için banane bee gizlisin korkak kedi.. Nasıl engelleyeyim söyle zmsksksk***DAVAR Ben sana bişey demedim manyakdkfkgkgkg Dua et yüz yüze yanımda değilsin. Dengdkdkfk Banane ne halin varsa gör. evlenmeseydin onunla karadengesiz
Birde diyorsun her şeyi bulabileceğim birini istiyorum diyorsun kör değilsin yazmışsın. Gelmişsin Allah'tan razı olsun diye cümle koyuyon. Şerefsiz sen önce ne yaptığını sor. sonra 2 yüzlülük yapma haddini bil. Allah'ın o ismini de yazmışsın ya Kurban olasın Allah'a
Yaz sen yaz zoruna gidiyor diye yazacaksın şimdi güleceğim dediklerine 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Allah her şeyi görüyor. Bu arada diyorsun ya inş ikiniz de bulasiniz diye O belan sana geri dönecek bak.
@Xrem03 Cok karaktersiz bir kadinsin. Allah senin yakinlarina yardim etsin
@Xrem03 Geecekten o kadar hakliyim ki. Kaldiramamissin inşallah başına gelsin dememi bu bile yeter bana. Ve tekrar ediyorum ALLAHİM İNŞALLAH BAŞINA GETİRİR BÖYLE BİR DURUMU İNŞALLAH HİÇ SEVİLMEZSİN İNŞALLAH EŞİN HİÇ SANA SAYGI DUYMAZ. ki bu ceneyle işin zor kenar mahalle kadinlari gibisin
ALLAH İNŞALLLAH SENİN BAŞINA GETIRSIN. RABBİM IÇIMDEKİ KALBİMİ ÇOK İYI BILIR. KADİN DEĞIL KIZIM BEN KIZ. ALLAH SENI ISLAH ETSIN. MERAK ETME O BELALAR SANA GERİ DÖNECEK
CAHİL ENGELLEMEYI BILIYORDUN ENGELLESENE ALLAH BELANI VERECEK DAHA. BANA BAK OKUDUĞUM BELALAR KABUL OLDU BENİ SİNİR EDEN KISILERE DİKKAT ET SANADA OLUR YOKSA
Allahım inş başına getirir ve böyle bi durumu haksızlık yaptığın için yaşarsın sevilmezsin
Sen çünkü 2 yüzlü kadınsın
Uğraşma Yüz yüze olsan Seni Amed surlarına aşardım bak haddini bil gereksiz insan.. Şikâyet ederim bak seni arkadaşım da hacker merak etme sen bittin
İşlemleri başlattıp senin o hesabını ele geçirip polise vereceğim. Köpek gibi konuşma Gülüyorum sadece sana manhkfkf
O gün gelince sonra da kocana ailene nasıl anlatacaksın bu yazdıklarını hee kelpe ehtar...
neymis aklindaki sorular acaba 🤔
Seni çok iyi anlıyorum inan
Teşekkür ederim 🥺
Kekse arkadaş olsak bir şey anlatacam sana
Yanlış anlama. Bir şey anlatacam
tabi
Lütfen
Boşanamıyor musun
Ailem çok karışıyor bir kez denedim baba evine döndüm dünyayı burnumdan getirdiler
Keşke en başından sevmediğin biriyle evlenmeseydin :( tek çaren bosanmak sakın aldatip kendini sacma sapan bir duruma dusurme
Ailem yüzünden evlendim maalesef çok baskıcı ailem vardi kurtulurum dedim şimdi daha beter
Keske en azindan çocuk yapmasaydin babasinin annesine sevgi gostermedigini bilerek buyuyecek. Boyle cocugu ikileme sokmaktansa disini sıkıp ayrilman daha mantikli geliyor bana. Bence anneni al karsina konus babalar halloluyor bir sekilde
Biliyor zaten çocuğumu da kendisi gibi büyütüyor çocuk en küçük hatasinda uyarinca bana yemi anne alicaz seni istemiyorum diyor
Anneme söyledim dişini sıkıp otur dedi senin gekecek kapın yok dedi
Of cok kotu durum bu duruma bir seyler yapman lazim cocukla baglarin buyuyunce berbat olacak. Bence evlilikten davranislarina dair kanitlar topla ayrilik davasinda iyi bir tazminat al 7 yilini calmis
Çocukla bağ bırakmadı ki çocuk en ufak şeyde yeni anne alacağız diyor.. Kendisi sürekli çocukla tehdit ediyor zaten o yüzden elim kolum bağlı ailemde resti çekti nereye dönsem bir duvar çok bunaldim
Bu konuyu başkası ile dertleş ben örnek
Yorumu görmezden geldi
teşekkürler
nasil
Sıkıldım ama
Evli olmak için aşık olmaya gerek yok zaten
maalesef öyle ben defalarca eşime söyledim sevelim bir birimzii dedim o bana aşk falan yok evliyiz dedi
Görücü usulü evlenirsen böyle olur
Yatakları ayırdınız mı peki
görücü usulü değil :) Beni çok sevdiğini aşık olduğunu soylerdi hep ama evlenene kadarmış
Peki cinsel hayatınız nasıl
Cevap
yok
Ne yok anlamadım
Cevap versene
cinsel hayatımız yok
Peki ne zaman dır yok
Acaba baska kadınamı gidiyor
Boşan o zaman
Çocuk bari yapmasaydın kısa yoldan dönerdin 😂😂
gerçek aşk yok
Ayrıl bir an önce
Ayrilmak başka cözüm yok cok gec kaldin bile
Boşanmak hakkindir.
Bosan
sabırlı ol
Neden evlendin ki?
Boşan
aldat ya da sevmeye sevişmeye çalış
Boşan aşkını yasa
cevap bulamadıgın aklındakı sorular ne senın
Boşanma keyfine bak
Vala bilemedim
Dertleşmek ister misin
Sıkıntı
Dehşetli sorular sorasım var sana