Erkek arkadaşım beni sevip sevmediğini bilmediğini söyledi?

Ocak ayında 1 yılımıza girecektik ve en son tartışmamız o kadar saçma ki hasta olmuştu ben de nasıl olduğunu sorunca hemen iyileşecek değilim ya hala hastayım dedi bende zaten iyileşip iyileşmediğini sormadım sadece nasıl olduğunu merak ettim neyse dedim oda tamam dedi sonra bir kaç gün hiç konuşmadık. Sonra yine ben yazdım tabi dedim ki sevgilin nasıl olduğunu merak etti diye tersleyip yazmamak nasıl bir duygu merak ettim dedim oda bilmiyorum duygularımı kontrol edemiyorum dedi ben de sadece bana karşı dedim hayır genel dedi ben de o zaman tek bir sorum ama beni sevdiğine eminsin ama demi dedim bilmiyorum dedi. Bende ben seni hala çok seviyorum ama bana karşı tavırlarına ve emin olmadığın sevgine dayanamıyorum , umarım bir gün beni sevdiğine emin olursun ama o günde umarım ben olurum , artık ilk adımı atmayacağım bu adımı senden bekleyeceğim dedim. O da ben iyi değilim bana biraz zaman ver dedi. Bende tam bu zamanlarda yanında olmayı o kadar isterdim ki ama ben artık sana iyi gelmiyorum , zaman senin sen bilirsin dedim. Teşekkür etti ve konuşma da bitti. Bir yanım onu delice isterken bir yanımda artık ilişkinin benim çabalarımla ilerlemesini istemiyor ben ne yapacağımı bilmiyorum. Geri dönerse beni sevdiğini söylerse ya da artık istemediğini söylerse ne yapacağım yardım eder misiniz
Erkek arkadaşım beni sevip sevmediğini bilmediğini söyledi?
Cevapla