Sevgilim bir gün iyi, diğer gün soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?

Sevgilim bir gün çok iyi davranıyor sonra çok soğuk davranıyor. Daha dün akşam gülüm, bitanem falan diyordu. Sabah sadece günaydın yazmış. Şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı. Son zamanlarda hiç konuşamıyoruzda bende uzaklaştım rahat olsun diye. O yazmadığı sürece hiç yazmıyorum. İlgi gösterince yine aynı oluyor uzaklaşınca yine aynı. Ne yapacağımı şaşırdım. Nasıl eskisi gibi olur? Zaman geçtikçe daha çok soğuduğunu hissediyorum..
Sevgilim bir gün iyi, diğer gün soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla