Sevgilim bir gün çok iyi davranıyor sonra çok soğuk davranıyor. Daha dün akşam gülüm, bitanem falan diyordu. Sabah sadece günaydın yazmış. Şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı. Son zamanlarda hiç konuşamıyoruzda bende uzaklaştım rahat olsun diye. O yazmadığı sürece hiç yazmıyorum. İlgi gösterince yine aynı oluyor uzaklaşınca yine aynı. Ne yapacağımı şaşırdım. Nasıl eskisi gibi olur? Zaman geçtikçe daha çok soğuduğunu hissediyorum..
Cevabın nedir?
Cevapla
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. sadece onun yapmasını beklersen oda senden soğur. arada bir sen yine de yaz hal hatır sor.
024 Yorumla
Soran+1 yılBen denedim eskisinden daha çok ilgi gösterdim ama olmadı yine aynı davrandı bende uzaklaştım ondan
Soran+1 yılSormaya fırsat bulamıyorum. Hiç konuşamıyoruz 2 haftadır. Sorsam bile bana çok sıkıyorsun beni falan der diye düşünüyorum
Soran+1 yılBaşka bir şey derken? Başka birisi mi yani?
Soran+1 yılBilemiyorum. Aslında heryerde beni paylaşıyor zaten. Whatsappa kendisi zaten çok giremiyor. Askerde kendisi. Ama yinede 100% emin olamam. Yani dediğin gibi olabilir
Soran+1 yılDün sordum neden öyle soğuk yazdı diye. Dün ki onu tedirgin ettiğim için miş. Yani 2 wp var bende ondan ona giriyordum. Oda işte tedirgin olmuş bende bsy demeyince
Soran+1 yılYa bir şey yapmadim soğuk davranınca başkasıyla konuştuğumu sanmıştır. 😂😅Ama insan tedirgin olunca bence soğuk davranmaz
Soran+1 yılGünaydın. Dün yine konuşabildik bi yarım saat. Sordum ona bunların sebebini brisey mi oldu diye.. kendisi bu denetleme yüzünden çok stres olduğunu söyledi. Benle alakasi yokmuş. Bakalm inşallah düzelir her şey
Soran+1 yılBen çok takıntılı birisiyim. En ufak şeyi kafaya takarm. Her kelimesini. Neden yaptı falan diye.. ama kendimi düzeltmeye çalışıyorum
Soran+1 yılÇok zor. Psikolojik tedavi alacam şimdi.. ben hep böyleydim. Kendi başımada değiştiremiyorum kendimi. Nekadar istesemde olmuyir
Soran+1 yılSadece bunun için gitmeyecem zaten. çok sorunlarım var benim. Çok kötüyüm o yüzden gidecem. Ama teşekkür ederim
- +1 yıl
geçmiş olsun. ne olursa olsun insan kendi kendinin doktorudur. bu kısa ömrümüzde çok da kafaya takmamak lazım. zaman çok çabuk geçiyor. kimse için de üzülmeye değmez. yalnız geldik yalnız gideceğiz bunun bilincinde olursak hayata daha güzel bakabiliriz. hayat her şeye rağmen yaşamaya değer.
Soran+1 yılEvet öyle ama yinede çok zor oluyor. Yaklaşık 2 yıldır uyku sorunlarım var. Hiç uyuyamıyorum. Evden çıkmıyorum. İnsanlari görmek istemiyorum. Arkadaşım hiç yok ama olsunda istemiyorum. Annem babam ayrıldı. Babam beni zatrn hiç sevmedi ilgilenmedi benimle. Annemde yine ondan iyiydi ama çok sevdiğini söyleyemem. Şimdi bunlar böyle olunca iyice kafayı yedim ben ya. Daha okadar şey var ki. hep kullanıldim. Bi sevgilimle olunca unutabiliyorum bunları. Ama yine ondan şüphe ediyorum bunlar hep böyle olunca. Güvenemiyorum hiç. Kendi aileme bile güvencim yok. İnşallah düzeltebilirim bunları..
- +1 yıl
en büyük sıkıntın insanlara güvenmemen ve evde yalnız kalman... bunları aşarsan her şey yoluna girecektir. insan yalnız kaldıkça tembelleşir ve hiç bir şey yapası gelmez. ama insan insana muhtaçtır. en önemlisi de bir şeylerini paylaşacak bir arkadaşa dosta ihtiyacı olur. bu kaçınılmaz. bunun yanında değer görmek ve sevilmek ister. bunlar olmayınca insan mutsuz olur. uyku problemini aşmak yine senin elinde düzenli uyku çok önemli.. beden yorulursa kafa takık olmazsa uyku kendiliğinden gelir.
Soran+1 yılEskiden vardı birkaç arkadaşım. Babam hep saçma sebepler yüzünden istemedi görüşmemi falan. Hiç çıkamadım evden. Zaten sonra okulu bırakınca onlar beni görünce tanımıyormuş gibi davranmaya başladı. şu an hiç kimsem yok. İstemiyorumda açıkçası. Yine kullanırım diye. Beni şimdiye kadar hiç dışarıya bırakmadıklari için hiç annem olmadan biyere çıkamıyorum. Hep korku var içimde. babam çok kısıtladı beni. 17 yaşımda daha yeni telefon alabildim kendime. İzin vermiyordu hiç. Çok kızardı bana. Suçum olmasa bile. Böylede işte herşeyden korkmaya başladım. Genel olarak zaten bu korku. Her an kötü birsey olabilir diye. Düz yolda yürürken bile takılıp düşerim diye korkarım. Uyku sorunlarıma gelince. Benim ne kadar uykum olsa bile hiç uyuyamıyorum. 1 hafta düzeltiyorum sonra yine uyuyamıyorum günde 5 saat uyusam bile olmuyor.
- +1 yıl
Aile baskısından dolayı bunlar başına gelmiş... tabi ki bu sıkıntıları bu baskıyı atlatmak kolay değil. uzun zamandır üzerinden atamayabilirsin. mümkün olduğunca geçmişi unutmaya hatırlamamaya çalışmalısın. bunu da ancak yeni bir çevre yeni bir arkadaşlar edinmekle başarabilirsin. yalnız kalarak üstesinden gelemezsin. günün güzel geçirirsen hem fiziken hem ruhen rahat olursun. ne uyku problemi kalır nede başka bir şey..
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
5Cevap
+1 yılAman boş ver ya ayril
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olmuyor işte. onu bırakmak istemiyorum🥺. Düzeltmek istiyorum herşeyi
+1 yılSevgilin bipolar veya ikizler burcu mu
04 Yorumla
Soran+1 yılBaşak Burcu kendisi ama burclardan fazla anlamam ben
- +1 yıl
Başak burçları takıntılı bilmem belki bazı zamanlar yoğun oluyordur biraz üstüne düş ama çokta cıvıtma onu önemsediğini anlasın
- +1 yıl
Merak et onu ama sorguyada çekme tabi kıskandığını anlasın
Soran+1 yılBende tam tersini yapıyorum şu an. Yazmıyorum kıskandığımi belli etmiyorum. Eskiden öyle olunca çok sıkıyorsun falan diyordu. şu an içimden bile gelmiyor artik o böyle olunca
arkadaşın heyecanı gitmiş ilişki bitmiş
042 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir. peki bu eskisi gibi olur mi yine?
Soran+1 yılAnladım. Kendiside sürekli eskiler eskiden güzeldi falan diyordu..
Soran+1 yılBende aslında o böyle olunca soğudum ama hâlâ çok seviyorum. Ayrılmak istemiyorum. Bi umudum var ama yoruldum. Ayrilamiyorumda napacam bilemedim
Soran+1 yılAyrilmak istiyormusun diye sorunca hayır istemiyorum diyor bana. Bende onsuz yapamam. Onu istiyorum sadece..
Soran+1 yılBende uzak duruyorum. Bakacan düzelmezse mecbur konuşacam
Soran+1 yılYani onun konuşmasını mı bekleyim ben? bir şey olmamış gibi devam edeyim ozaman..
Soran+1 yılYine dayanamadim sordum neden bugün böyle çok soğuk olduğunu. Bana dün onu tedirgin ettiğimi söyledi. 2 wp var bende ondan ona girince bide ne yaptığımı söylemeyince tedirgin olmuş ve bana çok soğuk davranmış.
Soran+1 yılBende anlayamadım. Ona bilerek söylemedim brz kıskansın diye. Bana tedirgin oldum falan dedi işte.
Ama genel olarak kendisi öyle olunca fazla yakın davranmaz bundan öncede birseyler oldu. Ayrilcakmissin gibi hissediyorum. Soğudun gibi öyle birsey varsa söyle falan dedi. ozamanda böyle çok Soğukdu.
Soran+1 yılBende biraz şüphe ettim. Eskisi gibi davranmiyor tabikide. Kendisi çok ilgi bekleyen birisi. İlgi göstersem daha çok istiyor ve morelini bozuyor. Eskiden öyle tedirgin olmamıştı hiç hatırlamıyorum. Ama daha çok ilgilenirdi benimle ben uzulünce veya soğuk davraninca. Askerlik çok değiştirdi onu
Soran+1 yılBende eskiden fazla ilgi gösteremedim aslında. Yani iltifat etmeyen birisiyin aşkım falan diyemiyorum. Utangaçimda. Kendisi çok iyi davranırdı bana. Hiç üzmezdi askerlikden önce 7 ay beraberdik ve sadece 2 kere kavga etmiştik. Çok iyidik yani. Kendiside aslinda utangaç birisi. ailesinden hiç uzak durmamış. Bu yüzden böyle psikolojisi bozuldu diyorlar ama bilemedim. Çok üzmeye başladı. Onun için çabalıyorum. Belki bilmeyerek yapiyor olabilir.
Soran+1 yılTabi şanslı ama değerini anlamıyor işte 😅😂
İnşallah zamanla düzelir. ama duzelmeyecek gibi geliyor bana. Düzelmese bile onun iyi olmasını istiyorum. Çok yoruluyor. Çok kötü bu aralar ama ne yapacağımı bilemiyorum
Soran+1 yılBiliyorum söylememesi lazım. Çok kırıcı oldu. Seni sevmeyi eskisi kadar sevmiyorum demişti. Bunlari sen yaptın diyor hep. Beni suçluyor. Ama oranin psikolojisidir diye birsey demiyorum sabretmeye çalışiyorum. Azda olsa bi umudum var düzelir diye
Soran+1 yılSence artık sevmiyor mu beni? Bundan 3 hafta önce daha evlilik falan konuşuyorduk
- +1 yıl
Bence kendi şu an ne yaptığını bilmiyor bana sorarsan sana karşı biseyleri bitirmiş dediğim gibi sensizde yapamıyor seven insan böyle davranmaz erkek ilgi mi beklermis kız evi naz evidir delikanlıya yakışmaz böyle şeyler ve bi kadına böyle ağır söz söylenmez eskiler eskide kaldı ayıp etmiş bence sevmiyor kıskanıyor değişik bi durum
Soran+1 yılBende anlayamadım. şu an bir şey diyemiyorum. Demekde istemiyorum yine o üzülür diye. Moreli bozulur diye bir şey diyemiyorum. Anlayamadım. Ayrilmakda istemiyor. Benimde kafam çok karıştı
Soran+1 yılKendisi zaten normaldede çok değişik birisi. Ama çok iyidi. belki benim suçum dur diye düşünüyorum. Belki gerçekten ben yapmışımdır. Eskiden kötü davranmadim tabi ama trip attığım oluyordu. Çok küçük seylere ağlayabilen birisiyim. Bazen çok sıktım onu. Yaptıklarımn karşılığını alıyorum gibi hissediyorum
- +1 yıl
O üzülür diye kendinide yıpratmak yanlış bu kadar düşüncelisin vallahi bravo sana 👏 gerçekten baş tacı yapılacak hatunsun işte kıymet bilinmiyor kıymet bilen olur onuda sen istemezsin kader iste.. adam benim bile kafamı karıştırdı nasıl bi düşünce içerisinde ama tahminimde yanılmam...
Soran+1 yılBende çok soğuk davranmaya başladım işte. Demekki oluyormus. Zor tutuyorum kendimi ama belli etmiyorum yinede. şu an ben bile eskisi kadar hevesli değilim evlenmeye, buluşmaya. Bi yandan istemiyorum onu ama onsuzda yapamıyorum. Düşünemiyorum bile. Belki oda öyle olmuştur. Biraz ayrı kalsak düzelir diye düşünüyorum. Belki özlemesi lazım. Ama bir şey bulamıyorum ayrı kalmak için. Ara verelim demiştim ona. Oda ilk tamam dedi sonra yine konuştuk olmadı
Soran+1 yılAma bence her ilişkide olur bunlar? Hepsi çok iyi değildir. Sadece beni mutlu ediyor diye onunla olamam. Kötü zamanlardada beraber olmak lazım. Önemli olan bence bu. Sabredip düzeltmek lazım diye düşünüyorum. Ama bunlar tabikide benim düşüncelerim. Yaptığım Doğru mu bilemem. Ona bi söz vermiştim. Onuda tutarım. Ben soğudum evet. Eskisi gibi istemiyorum onunla konuşmak ama çok seviyorum onu. Ve biraz konusursak ben yine düzelrim benimkisi kalıcı değil. Ama onu bilemiyorum
- +1 yıl
Sen iyi niyetlisin ondan şüphem kalmadı bile.. kıet bilmez birisi karşındaki... ayrıca her ilişkide olabilecek bisey değil bu düşüncen yanlış... kötü günde yanında olma konusuna gelince sonuna kadar seninleyim aynı düşüncedeyiz ama bu kötü gün değil ki kötü günüde insan sevdiğine sarılır dertt anlatır çözüm bulmaya çalışır eskiler eskide kaldı demez soğuk davranmaz sessiz kalmaz kalp kırmaz yani bu kötü gün değil kısacası... sende eskisi gibi istemiyorum diyorsan gorusmemeniz doğru olur çünkü zarar veriyorsunuz bile bile
Soran+1 yılBiliyorum. Bu hafta geçsin zamani olur yine. Konuşmaya çalışırım. Ben yine duami ediyorum hep. Hayırlısı olsun sadece.
Soran+1 yılAmin. ben inaniyorum iyi olacağına. Boşuna cekmiyoruz bunları. Her zorluktan sonra kolaylık gelir. her şey düzelir
Soran+1 yılÖnemli değil 😂
+1 yılBiraz soğumuş gibi az soğuk yap sende.
01 Yorumla
Soran+1 yılBende aynı onun gibi soğuk davranıyor ama o böyle yapınca dahada soğuk davranmaya başladı. Çok ilgi isteyen birisi aslında bende denedim ilgi göstermeyi ama olmadı
+1 yılHemen ayrılıp benimle sevgili olman lazım acil
020 Yorumla
Soran+1 yılSebep?😂
- +1 yıl
Çünkü ben sana iyi bakarım kendimden bile iyi dene bence
Soran+1 yılYok teşekkür ederim. Ben onu istiyorum sadece ama işte eskisi gibi olmasını sağlamam lazım
- +1 yıl
Sıkmadan mesaj yaz belkide dertleri falan vardır sana söylemediği sen uzaklasirsan oda uzaklaşır
Soran+1 yılşu an kendisi askerde. Denetleme olacak dedi ve 1 2 haftadır hiç konuşamıyoruz sadece günaydın ve iyi geceler diyebiliyor. Ama ben iyi olmaya çalıştıkça oda aynı soğuk davranınca bende bıraktım
- +1 yıl
Ya şimdi aslında insan askerde sevdiklerine daha çok zaman ayırır ama soğumuş yani bı düşün geçmişi ya da başka birisi vardır
Soran+1 yılBence soğudu o. Eskiden çok iyidi askere gidince böyle oldu. Ben eskiden benimle konuşmuyorsun ilgilenmiyorsun diye çok sıktım onu ama şu an hiç sıkmıyorum istediği gibi davranıyorum yine bi faydası olmuyor
- +1 yıl
Dediğim gibi insan askerde yalnız kalmamak için sevdiklerine zaman ayırır benimde yegenim var şu an askerde her türlü konusuyo telefonla yani soğumuş senden
Soran+1 yılAilesiylede hiç konuşmuyor ancak haftada bi kere falan konuşuyor. Bundan 1 ay önce her gün arardı beni. Ailesiyle 5dk konuşurdu benimle daha çok konuşuyordu hep. şu an ne ailesini arıyor ne beni arıyor..
- +1 yıl
Belkide dertleri falan vardır yani ama normal bir insan konuşur
Soran+1 yılDertleri olabilir bilmiyorum. Bazen canı çok sıkkın oluyor. Ne olduğunu sorduğumda çok yorgunum birsey yok diyor. Sıkıştırsam bilr söylemiyor birsey. Bana hiç birsey anlatmiyor
- +1 yıl
Nerde askerlik ne kadar oldu gideli
- +1 yıl
Parasi falan var mı
Soran+1 yılşu an 5 ay oluyor. İstanbul'da yapıyor askerliğin. 2. 6 ay yapacak şimdi. Parasi falan var mı bilmiyorum dediğim gibi bana bir şey anlatmıyor
- +1 yıl
Bir ayı kalmış yani demi bitmesine bence biraz sabret dua et gelince konuş yüz yüze
Soran+1 yılYok 1 ay sonra ilk 6 ay bitiyor. Sonra 6 ay daha olacak yani 7 ay kaldı.. bende çok yoruldum artık sabretmeye çalışıyorum ama çok yoruyor üzüyor beni
- +1 yıl
Seni gerçekten çok iyi anlıyorum en çok sana zor oluyor çünkü ne yapacağını bilmiyorsun ayrılsam bir dert ayrılmasam bir dert ama ne yaparsan yap keşke deme
- +1 yıl
Olmasa bile üzülme hayat önüne neler çıkarıyor değmez kimseye
Soran+1 yılHayırlısı olsun. Biz aslnda evlenecektik askerliği bitince. Ondanda vazgeccek gibi geliyor bana. Bilemiyorum artık
- +1 yıl
Tabii ki hayırlısı olsun Allah gönlüne göre versin inşallah cümlemize
Akıllı ol de
02 Yorumla
Soran+1 yılHer an ayrılacakmiş gibi geliyor bana. Günde en fazla 2 dk konuşabiliyoruz onun zamanı olmuyor ama bu zaman içerisindede böyle çok soğuk oluyor. Rahat rahat konuşamıyorum. Sormayıda cesaret edemiyorum
+1 yılCinsellik var mı
02 Yorumla
Soran+1 yılHayır
- +1 yıl
Tamam belki o günler iyidir diye düşündüm
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim bir gün iyi, diğer gün soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar