Durumu olmayan ama karakteri düzgün biri mi yoksa zengin olan karaktersiz biri mi?

Şu an konuştuğum kişi çok düzgün biri bana olan davranışları çok iyi merhametli biri. Ama asgari ile çalışan bir garson.

Eski sevgilim zengindi mühendislik okuyordu. Ama çok karaktersizdi.
Sizce ne yapmalıyım? Karakteri düzgün olana bir şans vermeli miyim?
Durumu olmayan ama karakteri düzgün biri mi yoksa zengin olan karaktersiz biri mi?
Cevapla