
Artık çok geç
ne desen anlamı yok
ne söylesen önemi de yok..
Her şey bitmesi gerekiyordu bitti
Olması gereken oldu..
Artık benim için sadece bir ölüsün
Bir başka hayatın olabilir elbette
ama benim için yaşamıyorsun..
Çok geç kaldın...
Bize.. ikimize
İnsan bazen geç kalır söyleyeceği sözleri söylemez duygularını dile getirmez sürekli erteler uzaklaşır ya da kendisinden emin olamaz bir sürünceme de kalır duygular. Sonra sen kendinden emin olana kadar hayat devam eder..
Bekleyen beklemeyi bırakır hayatına devam eder sen hep orada bekliyor sanırsın ama o artık senden umudunu kesmiştir gidersin ben geldim diyeceksindir ama senin onda artık yerin yoktur kalmamıştır sıradan birisindir en fazla eski bir tanıdık..
işte ona geç kalmak onu bekletmek ve onu kaybetmek nasıl hissettirir insana
Siz hiç birisine geç kaldınız mı sahi?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer