Siz hiç birisine geç kaldınız mı, ona ulaşamamak nasıl hissettirdi?

Siz hiç birisine geç kaldınız mı, ona ulaşamamak nasıl hissettirdi?

Artık çok geç

ne desen anlamı yok
ne söylesen önemi de yok..
Her şey bitmesi gerekiyordu bitti
Olması gereken oldu..
Artık benim için sadece bir ölüsün
Bir başka hayatın olabilir elbette
ama benim için yaşamıyorsun..
Çok geç kaldın...
Bize.. ikimize

İnsan bazen geç kalır söyleyeceği sözleri söylemez duygularını dile getirmez sürekli erteler uzaklaşır ya da kendisinden emin olamaz bir sürünceme de kalır duygular. Sonra sen kendinden emin olana kadar hayat devam eder..

Bekleyen beklemeyi bırakır hayatına devam eder sen hep orada bekliyor sanırsın ama o artık senden umudunu kesmiştir gidersin ben geldim diyeceksindir ama senin onda artık yerin yoktur kalmamıştır sıradan birisindir en fazla eski bir tanıdık..

işte ona geç kalmak onu bekletmek ve onu kaybetmek nasıl hissettirir insana
Siz hiç birisine geç kaldınız mı sahi?
#DengesizBirAdam
Siz hiç birisine geç kaldınız mı, ona ulaşamamak nasıl hissettirdi?
Cevapla