Bu yazdıklarım bir başkasının başına gelse kesinle şöyle derdim "Onu unutuyorsun. Sen daha önemlisin. Sana bir pislik gibi davranmış. Çocuğun amacı belli. Sen çok değerlisin.." vs vs ama şu an bunu kendime söyleyemiyorum.
Olayın üzerinden bir aydan biraz fazla zaman geçti. Çok hoşlandığım bir çocuk beni takılmak için çağırdı sonrasında şehri terk edecekti gitmeden tekrar buluşalım dedi ama iki gün üst üste beni ekti. İlkinde hemen mazeret bildirdi ikincisinde bütün gün haber vermedi ve onu bekledim. Gecenin ilerleyen saatlerinde hikayemi gördü ve cevap vermedi. Yoğun mesaj (normalde asla yapmam) trafiğim üzerine özür diledi.
İşin daha kötü yanı ilk takıldığımız gün arkadaşı beni taciz etti hatta beni cinsel ilişki için zorladı. O ise bu duruma beni önemsiyormuş gibi bir tepki vermedi. Beni geçtim bir kadın bir insan olarak duyduğu saygıyı gösterecek bir tepki vermedi. Belki de o saygıyı duymuyor, nasıl verebilir ki? Belki de bu aralarında konuşulmuş bir şeydi.
Gündelik hayatıma olduğu gibi devam ediyorum fakat geceleri bu olay beni çok üzüyor. Kendimi çok değersiz hissediyorum. O olaydan sonra tekrar görüşme teklifini hiç kabul etmemeliydim fakat bir daha göremicektim bu yüzden gururu vs umursamadım. Ne oldu sonrasında? Daha çok kırıldım.
Muhtemelen benden daha cazip teklifler çıktı önüne ve beni ekti ama belki çıkmama ihtimaline karşı beni cepte tutmak istedi. Bunları düşündükçe daha çok üzülüyorum.
İşin en kötü yanı ise muhtemelen mesaj atsa cevap veririm. Dünyanın en yakışıklı erkeği falan kesinlikle değil ama ilk gördüğüm andan itibaren tutuldum ve şu an tutuklu kaldım.
Olayın üzerinden bir aydan biraz fazla zaman geçti. Çok hoşlandığım bir çocuk beni takılmak için çağırdı sonrasında şehri terk edecekti gitmeden tekrar buluşalım dedi ama iki gün üst üste beni ekti. İlkinde hemen mazeret bildirdi ikincisinde bütün gün haber vermedi ve onu bekledim. Gecenin ilerleyen saatlerinde hikayemi gördü ve cevap vermedi. Yoğun mesaj (normalde asla yapmam) trafiğim üzerine özür diledi.
İşin daha kötü yanı ilk takıldığımız gün arkadaşı beni taciz etti hatta beni cinsel ilişki için zorladı. O ise bu duruma beni önemsiyormuş gibi bir tepki vermedi. Beni geçtim bir kadın bir insan olarak duyduğu saygıyı gösterecek bir tepki vermedi. Belki de o saygıyı duymuyor, nasıl verebilir ki? Belki de bu aralarında konuşulmuş bir şeydi.
Gündelik hayatıma olduğu gibi devam ediyorum fakat geceleri bu olay beni çok üzüyor. Kendimi çok değersiz hissediyorum. O olaydan sonra tekrar görüşme teklifini hiç kabul etmemeliydim fakat bir daha göremicektim bu yüzden gururu vs umursamadım. Ne oldu sonrasında? Daha çok kırıldım.
Muhtemelen benden daha cazip teklifler çıktı önüne ve beni ekti ama belki çıkmama ihtimaline karşı beni cepte tutmak istedi. Bunları düşündükçe daha çok üzülüyorum.
İşin en kötü yanı ise muhtemelen mesaj atsa cevap veririm. Dünyanın en yakışıklı erkeği falan kesinlikle değil ama ilk gördüğüm andan itibaren tutuldum ve şu an tutuklu kaldım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer