Ağır aşk acısı çekiyorum, bana biraz tavsiye verir misiniz hafiflemesi için?

Size saçma gelebilir ama hoşlandığım aşık olduğum kişilerle konuşan biri değilim. Aşık olduğum kişileri mutlu etmem zor eğer onlarla ilişkiye başlarsam. Hepsiyle dünyalarım farklı oldu şimdiye kadar. Hiçbir zaman normal insan yaşantısı ilgimi çekmedi benim. Böyle yalnız da ölmek istemiyorum elbette ancak şu an ilişkiye hazır değilim. Son çare olarak herkes gibi normal biriyle ilişkiye başlayabilirim. Hayalimdeki gibi biriyle hiç karşılaşmadım ve galiba dünyada öyle bir kız yok. Sanırım doğaları aykırı. Emin değilim. Bir kızın düşünce olarak benimle aynı şeyleri düşünmesi imkansız mı? Bilmiyorum.. Hep aşkıma direndim kısaca şimdiye kadar. Kimseyle konuşup aşkımı yaşamadım. Bunu bilerek yaptım.

Önüme gelen fırsatların hepsine direndim. Sosyal medyadan falan da bazı kişiler benimle konuşmak istedi gerçek hayat dışında. Ben de konuşmak istedim çok. Fakat yapamam, ben buyum ve değişmek istemiyorum.

Bana aşk acısını hafifletmek için tavsiye verir misiniz? Sosyal medyada olmak bile ağır geliyor artık.

Çok acı çekiyorum, uyuyamadım.

Lütfen bir şeyler yazın...

Ağır aşk acısı çekiyorum, bana biraz tavsiye verir misiniz hafiflemesi için?
Cevapla