Size saçma gelebilir ama hoşlandığım aşık olduğum kişilerle konuşan biri değilim. Aşık olduğum kişileri mutlu etmem zor eğer onlarla ilişkiye başlarsam. Hepsiyle dünyalarım farklı oldu şimdiye kadar. Hiçbir zaman normal insan yaşantısı ilgimi çekmedi benim. Böyle yalnız da ölmek istemiyorum elbette ancak şu an ilişkiye hazır değilim. Son çare olarak herkes gibi normal biriyle ilişkiye başlayabilirim. Hayalimdeki gibi biriyle hiç karşılaşmadım ve galiba dünyada öyle bir kız yok. Sanırım doğaları aykırı. Emin değilim. Bir kızın düşünce olarak benimle aynı şeyleri düşünmesi imkansız mı? Bilmiyorum.. Hep aşkıma direndim kısaca şimdiye kadar. Kimseyle konuşup aşkımı yaşamadım. Bunu bilerek yaptım.
Önüme gelen fırsatların hepsine direndim. Sosyal medyadan falan da bazı kişiler benimle konuşmak istedi gerçek hayat dışında. Ben de konuşmak istedim çok. Fakat yapamam, ben buyum ve değişmek istemiyorum.
Bana aşk acısını hafifletmek için tavsiye verir misiniz? Sosyal medyada olmak bile ağır geliyor artık.
Çok acı çekiyorum, uyuyamadım.
Lütfen bir şeyler yazın...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer