Nişanlım mesleğe çok önem veriyor gibi hissetmeye başladım ve soğudum ne yapmalıyım?

Nişanlım astsubay. Lisans mezunu. Aynı şekilde ben de lisans mezunuyum ama şu an için bir mesleğim yok ve markette çalışıyorum. Kpss ye girdim polislik jandarma felan denedim sözlüde elendim. Her neyse şu an için bir mesleğim yok ve bu onun için bir sorunmuş gibi hissetmeye başladım çünkü ben sınavdan elendiğimde bana soğuk davrandı bir süre uzaklaştı felan ve o günden beri ben ona olan inancımı ve güvenimi kaybettim aklıma gelince tekrar başa sarıyor sanki her şey. Çalışmak bir kadın için evet güzel bir şey ama bunu bir zorunluluk gibi hissediyorum şu an ve evlenirsek bunun ezikliğini ve baskısını Yaşar mıyım diye düşünüyorum? Nişanlıma bu konuyu açmalı mıyım?
Nişanlım mesleğe çok önem veriyor gibi hissetmeye başladım ve soğudum ne yapmalıyım?
Cevapla