Kocam hep oyun oynuyor, konuşmuyoruz bile. Boşanmayı düşünüyorum, ne yapacağım?

Merhaba arkadaşlar,

6 aylık evliyim kocam sürekli oyun oynuyor ve bu durum beni çok yormaya başladı. Çok sinirli biri olmaya başladım çünkü artık kaldıramıyorum. 6 aylık evliyiz ve saha bir defa bile özel bişey yapmadık hep evdeyiz gün sadece 1 saat birbirimizi görüyoruz sohbet etmeye çalışıyorum ama ya telefonla oynuyor ya da televizyon izliyor beni dinlemiyor bile. Sabaha kadar oyun oynuyor. Herşeyi denedim kızdım , güzellikle anlattım küstüm bağırdım olmadı ama aynı hala. Çok üzülüyorum sürekli somurtan biri oldum modum düşük ne yapmam gerekiyor. Boşanmayı bile düşünüyorum.
Kocam hep oyun oynuyor, konuşmuyoruz bile. Boşanmayı düşünüyorum, ne yapacağım?
Cevapla