Kocam sürekli oyun oynuyor ve beni aşağılıyor. Boşanmalı mıyım?

30 yasindayim 1 kizim var 3 yillik evliyiz esim 3 yildir sabahdan aksama kadar Telefonunla oyun oynuyor Hatta o oyunlara para veriyor Beni gözü zaten hic görmüyor kiziylada pek ilgilenmio benim yaptigim hicbirsey behenmez sinirlendimi sürekli Beni asaglior isde sen salaksin Sen ne anlarsin artik gercekten burama geldi bana küfür edip o“rosbu diyince Bide tehtid etti agzini kirarim diye bende annemin evine geldim cocuk orda kaldi dedim bi görsün nasilmis ugrasmasi bosanmayi düsünüyorum yerimde olsaniz neyapardiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Dalga geccekseniz yazmasin Ben gercekten zor durumdayim
Güncellemeler
+1 yıl
Cocuguna cok düskün o ayri konu ama Ben varken hep bana güvenio o sogukda o cocugu bana vermezdi almaya kalksaYdim bana zarar vvercekti olmadi polis zoruyla alcam
Kocam sürekli oyun oynuyor ve beni aşağılıyor. Boşanmalı mıyım?
Cevapla