Hoşlandığım kız bizden olmaz benim sana karşı hislerim yok diyor konuşuyoruz ara ara görüşüyoruz da onu kıskandırmak için onun tanımadığı bi kız arkadaşımla hikaye atsam Veya onu etiketlesem olur mu veya ne yapabilirim daha önce tarih yazdım yalandan hemen yazıp sordu adına sevindim falan dedi ama mecburen dedi bence hissetmiyorsa bir şey neden yazıp soruyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bide biz başta flört ediyorduk
Hoşlandığım kız hislerimi bildiği halde benimle konuşup görüşüyor?
Peki neden seninle olmaz hislerim yok diyip benimle konuşup görüşmeye devam ediyor ara ara olsa da görüşüyoruz konuşuyoruz istemeyen biri hayatımdan çıkarır veya uzak durmaz mı
Hayır görüşmenizin sebebi senim hala onunla görüşmen bütün ilgiyi çek yazma arama sorma bakalım senin hayatında olmak için çabalayacak mı. Oturduğu yerden attığı mesajlara anlam yüklemeyin hepimizde telefon var mesaj atıp duruyoruz bu o kişiyi sevdiğimizden mi? Kız sana açıkça istemiyorum demiş ki mesajlara anlam yükleme diye
Hayır görüşmenizin sebebi senim hala onunla görüşmen bütün ilgiyi çek yazma arama sorma bakalım senin hayatında olmak için çabalayacak mı. Oturduğu yerden attığı mesajlara anlam yüklemeyin hepimizde telefon var mesaj atıp duruyoruz bu o kişiyi sevdiğimizden mi? Kız sana açıkça istemiyorum demiş ki mesajlara anlam yükleme diyee
Şimdi bu kız benim bi akrabam oluyor bi yerde beni kesiyordu bende ekledim instagramdan o sıra benim konuştuğum bi kız vardı oda ekledikten sonra yazmadım oda bu kıza istek attı sonra bana sahte hesaptan mesaj gelmeye başladı sevgilin mi var falan diye ondan sonra bu kız benşm hikayeme yanıt verdi ondan sonra konuştuk baya bi görüştük flört gibiydik ben biraz kıskanıyordum en son abarttım biraz tartıştık bu ben ilişki düşünemiyorum beceremiyorum falan dedi ikimizde yıpranıyoruz dedi tamam dedim bu şehir dışına gitti ananesi rahatsızdı bende 1 hafta sonra gittim oraya oradayken görüşmedik de uzaktan bi kez görüştük konum attı falan ondan sonra iyiydi konuşuyorduk bi gün ordan biriyle tanışmış konuşmaya başlamış ben yazdım cevap vermedi işim var falan dedi ben üzerine gidince söyledi bende üzerine çok gittim işte düşüncelerimi daha detaylı falan anlattım olmaz falan dedi yazmadı bana yani cevap vermedi hiç o zaman İstanbul’a döndüm ertesi gün oda döndü tesadüftü bence orası burada yine tartıştık o çoçuk yüzünden buraya geldiğinde de konuşuyordu çünkü engelledi beni wp den instagramdan engellemedi ama ordan ara ara konuştuk işte sonra ben hediye aldım onun için hediye için gerek yok diyordu kabul etti sonra aradan biraz zaman geçti ben
sevdiği bir şey aldım götürdüm iş gereği başka bi yerde kalıyor instagramdan yazdım konum at gelicem senin için bir şey getirdim diye burdan nasıl atayım dedi wp den at geri engelle dedim tamam dedi attı verdim biri görürse falan yanlış anlar dedi verirken haber vermeden yapma gibi şeyler söyledi ondan sonra engellemedi sonra konuştuk falan sonra bugün eve gidicekti bi yerden ben bırakayım mı dedim gerek yok falan dedi onda sonra gel bırak dedi arkadaşının babası bırakacakmış onları işi çıkmış işin yoksa gel dedi gittim bıraktım telefonunda birini gördüm eski sevgilisinin adı yazıyordu arama geçmişinde bıraktıktan sonra sordum işte evet o dedi bi konu vardı onun için aradı dedi instagramdan takipleşmişler falan çoçuk iyi bi ayak depil ama oda farkında bunun onun için ayrılmışlar baya bi zaman olmuş ama yarılalı ss attı arama geçmişini falan ondan sonra ben yine dedim bak açık kapı bırakıyorsun dedim sana karşı bi hissim yok ondan olmaz dedi 1 saat sonra sizin oraya gelicez diye mesaj attı ben yazdım biraz sonra konuşuruz dedim tamam dedi
Bak benimle de ilgilenen biri var baktım her gün yazıyor açıkça dedim ona her gün konuşacak birini arıyorsan k kişi ben değilim dedim ki yanlış anlamasın hala konuşuyoruz vs ama bir anlam yüklüyorsa o onun sorunu artık ben söyledim çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kıskandırmaya çalışan kişiden net soğurum anca acayip aşık olmam lazım ki görünce kıskanayım. Sana çok aşık değilse o işi yapma
Sorarsa arkadaşım diyicem zaten de
Olsun böyle bir çaba sezerse soğur diye düşünüyorum ama sen bilirsin
Onun hislerim yok diyipte benimle konuşması görüşmesi veya aldığım hediyeleri kabul etmesi Ümit vermek bence veya kararsız
Sevgide kararsızlık olur mu sence ama sen bilirsin tamamen
Peki neden seninle olmaz hislerim yok diyip benimle konuşup görüşmeye devam ediyor ara ara olsa da görüşüyoruz konuşuyoruz istemeyen biri hayatımdan çıkarır veya uzak durmaz mı
Ben birini etiketlemem deki amaç yazıp ta soracak mı acaba diye arkadaşım derim zaten sevgilim falan demem
Ne yapacağımı bilmiyorum ama ondan soruyorum
Hayır görüşmenizin sebebi senim hala onunla görüşmen bütün ilgiyi çek yazma arama sorma bakalım senin hayatında olmak için çabalayacak mı. Oturduğu yerden attığı mesajlara anlam yüklemeyin hepimizde telefon var mesaj atıp duruyoruz bu o kişiyi sevdiğimizden mi? Kız sana açıkça istemiyorum demiş ki mesajlara anlam yükleme diye
Hayır görüşmenizin sebebi senim hala onunla görüşmen bütün ilgiyi çek yazma arama sorma bakalım senin hayatında olmak için çabalayacak mı. Oturduğu yerden attığı mesajlara anlam yüklemeyin hepimizde telefon var mesaj atıp duruyoruz bu o kişiyi sevdiğimizden mi? Kız sana açıkça istemiyorum demiş ki mesajlara anlam yükleme diyee
Şimdi bu kız benim bi akrabam oluyor bi yerde beni kesiyordu bende ekledim instagramdan o sıra benim konuştuğum bi kız vardı oda ekledikten sonra yazmadım oda bu kıza istek attı sonra bana sahte hesaptan mesaj gelmeye başladı sevgilin mi var falan diye ondan sonra bu kız benşm hikayeme yanıt verdi ondan sonra konuştuk baya bi görüştük flört gibiydik ben biraz kıskanıyordum en son abarttım biraz tartıştık bu ben ilişki düşünemiyorum beceremiyorum falan dedi ikimizde yıpranıyoruz dedi tamam dedim bu şehir dışına gitti ananesi rahatsızdı bende 1 hafta sonra gittim oraya oradayken görüşmedik de uzaktan bi kez görüştük konum attı falan ondan sonra iyiydi konuşuyorduk bi gün ordan biriyle tanışmış konuşmaya başlamış ben yazdım cevap vermedi işim var falan dedi ben üzerine gidince söyledi bende üzerine çok gittim işte düşüncelerimi daha detaylı falan anlattım olmaz falan dedi yazmadı bana yani cevap vermedi hiç o zaman İstanbul’a döndüm ertesi gün oda döndü tesadüftü bence orası burada yine tartıştık o çoçuk yüzünden buraya geldiğinde de konuşuyordu çünkü engelledi beni wp den instagramdan engellemedi ama ordan ara ara konuştuk işte sonra ben hediye aldım onun için hediye için gerek yok diyordu kabul etti sonra aradan biraz zaman geçti ben
sevdiği bir şey aldım götürdüm iş gereği başka bi yerde kalıyor instagramdan yazdım konum at gelicem senin için bir şey getirdim diye burdan nasıl atayım dedi wp den at geri engelle dedim tamam dedi attı verdim biri görürse falan yanlış anlar dedi verirken haber vermeden yapma gibi şeyler söyledi ondan sonra engellemedi sonra konuştuk falan sonra bugün eve gidicekti bi yerden ben bırakayım mı dedim gerek yok falan dedi onda sonra gel bırak dedi arkadaşının babası bırakacakmış onları işi çıkmış işin yoksa gel dedi gittim bıraktım telefonunda birini gördüm eski sevgilisinin adı yazıyordu arama geçmişinde bıraktıktan sonra sordum işte evet o dedi bi konu vardı onun için aradı dedi instagramdan takipleşmişler falan çoçuk iyi bi ayak depil ama oda farkında bunun onun için ayrılmışlar baya bi zaman olmuş ama yarılalı ss attı arama geçmişini falan ondan sonra ben yine dedim bak açık kapı bırakıyorsun dedim sana karşı bi hissim yok ondan olmaz dedi 1 saat sonra sizin oraya gelicez diye mesaj attı ben yazdım biraz sonra konuşuruz dedim tamam dedi
Bak benimle de ilgilenen biri var baktım her gün yazıyor açıkça dedim ona her gün konuşacak birini arıyorsan k kişi ben değilim dedim ki yanlış anlamasın hala konuşuyoruz vs ama bir anlam yüklüyorsa o onun sorunu artık ben söyledim çünkü
Doğru ama o benim hislerimin fikrimin değişmeyeceğini biliyor
O anlamda yazdığımı da biliyor
Ben de biliyorum ama sonuçta ben konuşurken umut vermiş gibi hissetmiyorum çünkü bir kere söyledim açıkladım yani
Yine de sen bilirsin