İnsanlar neden ilk tanıştıklarında birbirlerine mesleklerini soruyorlar?

Mesleğe göre mi arkadaş seçiyor insanlar? Neden böyle?
26 yaşında ne mesleğim ne işim var kısaca benim bir hayatım bile yok. Mesela ingilizce konuşabilmek için uygulamalarda arkadşlık edineyin diyorum insanların tanışır tanışmaz ilk sorduğu şey napıyorsun, meslek iş vs. Hiçbir şey yapmıyorum ne diyebilirim 😭 mesleklerini söylüyorlar sen napıyorsun diyorlar şu an çalışmıyorum diyorum peki napıyorsun diyorlar ne dicem benim bir hayatım bile yok mu dicem. Gerçekten çok bunaldım üzülüyorum her defasında, gerçek hayatta zaten arkadaşım yok edinmem de mümkün değil bu şekilde, her durumda bununla karşılaşıcam zaten. Kendimi çok aciz ve bir hiç gibi hissediyorum
Neden insanlar birbirlerinin etiketlerine bakıyorlar
İnsanlar neden ilk tanıştıklarında birbirlerine mesleklerini soruyorlar?
Cevapla