Mesleğe göre mi arkadaş seçiyor insanlar? Neden böyle?
26 yaşında ne mesleğim ne işim var kısaca benim bir hayatım bile yok. Mesela ingilizce konuşabilmek için uygulamalarda arkadşlık edineyin diyorum insanların tanışır tanışmaz ilk sorduğu şey napıyorsun, meslek iş vs. Hiçbir şey yapmıyorum ne diyebilirim 😭 mesleklerini söylüyorlar sen napıyorsun diyorlar şu an çalışmıyorum diyorum peki napıyorsun diyorlar ne dicem benim bir hayatım bile yok mu dicem. Gerçekten çok bunaldım üzülüyorum her defasında, gerçek hayatta zaten arkadaşım yok edinmem de mümkün değil bu şekilde, her durumda bununla karşılaşıcam zaten. Kendimi çok aciz ve bir hiç gibi hissediyorum
Neden insanlar birbirlerinin etiketlerine bakıyorlar
26 yaşında ne mesleğim ne işim var kısaca benim bir hayatım bile yok. Mesela ingilizce konuşabilmek için uygulamalarda arkadşlık edineyin diyorum insanların tanışır tanışmaz ilk sorduğu şey napıyorsun, meslek iş vs. Hiçbir şey yapmıyorum ne diyebilirim 😭 mesleklerini söylüyorlar sen napıyorsun diyorlar şu an çalışmıyorum diyorum peki napıyorsun diyorlar ne dicem benim bir hayatım bile yok mu dicem. Gerçekten çok bunaldım üzülüyorum her defasında, gerçek hayatta zaten arkadaşım yok edinmem de mümkün değil bu şekilde, her durumda bununla karşılaşıcam zaten. Kendimi çok aciz ve bir hiç gibi hissediyorum
Neden insanlar birbirlerinin etiketlerine bakıyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer