Bir insanla sohbet ederken, meslek sormak mantıksız değil mi?

Insanın kendini tanımak için, ne iş yaptığının ne önemi var. Doktor olsam ne olacak çöpcü olsam ne olacak. Serbest meslek erbabı deyince böyle geri çekiliyor insanlar. Aslında hoşuma da gidiyor 😆 bir çok farklı iş yapıyorum. Ne mi kazanıyorum şükür bir kaç memur maaşı 🎉 çalışıyorum hakkımı almaya çalışıyorum. Çalışıyorum. Bir iş yapamam. Bir odada duramam. Sıkıcı geliyor bana

Güncellemeler
+1 yıl
Bugün mutluyum. Çoook olmadık yerden yine yine yine kazanıyorum. Şanş kutusu gibiydim, makine ye döndüm. Kriptolar uçuyor. Uuuu
Bir insanla sohbet ederken, meslek sormak mantıksız değil mi?
Cevapla