Yeni evlisiniz ve araba için tüm altınlarınızı eşinize verir misiniz? Altınları her ay yavaş yavaş alacağını söylüyor size.
Veririm araba önemli
Vermem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben şahsen o anki ekonomik durumuma bakarım malum kriz var. 1. borcum var mı? varsa onu kapatirim. 2. araba neye göre şart.
3. hangi şehirdeyim ve toplu taşıma var mı ortamimda 4. aylık maaşım yetecekmi gecmime. bunları ölçün tartın ona göre karar verin
Toplu taşıma var ama insanın kendi arabası gibisi yok ki, maaşı aylık 7-8 bin. Borcu şuanlık kredi ödüyor her ay ama düğünden sonra borcumuz olur mu bilmiyorum
ozaman araba işini düğünden sonraya bırakın. beraber karar verirsiniz
Evet düğünden sonrası için diyoruz bunu
Yani düğünden sonra altınları almak istiyor
önce bu düğün olsun yerleşin borçların büyük kısmını ödeyin önünüz açık ile alırsiniz bisyler
Evet bu ekonomide hemen alınmıyor bir şeyler
Cevap
5Cevap
Ver canım ne olacak sonuçta araba ikinizin yani güvenmiyorsan arabayı senin üzerine alsın
Ama altınım olmayacak o zaman
Almaz ki bence altınları. Her kadın bunu diyor. Başta borç diye isteyip sonra almıyolarmış
Ne değişecek ki
😂😂😂
Beraber bir şeyler yapilmayacaksa ne diye evlenilir ki
Ama altın bana alınmış sonuçta
Alınacak araba da sizin olacak eşiniz gidip kendi şahsına harcamıyor sonuçta
Mehrinizi de alacağını söylemiş ve eşler arasında bu tarz şeyler yıpratır evliliğinizi
Ama şöyle düşün. Yeni evli olacagız ve tüm altnlarımı alacak 😔 birde verir mi belli değil. Her erkek borç olarak alıyor ama sonra vermiyor kalıyor öyle.
Madem alıyolar sonra neden tekrar geri istiyolar
Aracı kendi üstüne al o zaman ve ayrıca güvenmediğin biriyle neden evlilik kararı alıyorsun evliliğin ne demek olduğunu bilenler evlenmeli bence neyse konu baya uzar böyle devam ederse canınız ne istiyorsa onu yapın
Hayır konu güvenmemek değil. Her erkek başta borç niyetiyle ister belki ama hayatın ilerleyen zamanlarında harcaması olur borcu çıkar masrafı çok olur ve altını alamayabilir. Durumum yok sen ne kadar anlayışsız kadınsın diyebilir. E erkek bunu deyince kadın daha ne yapacak. Tamam deyip oturur. Altınları da alamaz
Yahu altınları verdiğin kişi kim eşin seviyorum dediğin adam madem ki altın çok değerli evlendigin adamdan evlenme o zaman
Ne alaka ya sanki altın verdi diye mi evleniyoruz. O kadına verilen bir hediye. Güvenceside olmuş oluyor. Konu güvenle ilgisi yok ki. Belli mantık çerçevesinde düşünüyorum ben. Her şeyi neden güven olarak yorumluyorsunuz ki. Yeni evlenmiş kaç tane kadın tüm altınlarını vermek ister ki?
Arabayı senin üzerine yaparsa verebilirsin.
Yapmazsa peki
Dimi öyle deyincede güvenmiyor musun der 😂 güvenmemek değil konu
Açıkcası eşim olsa ve kendi altınları olsa onları vermek istememesi anlayışla karşılarım. Erkek yuvaya bakar. Kazandığını ev için harcar. Ama kadın kazandığını ev için harcamak zorunda değil. İsterse harcayabilir tabi. Ama böyle bir zorunluluk olmamalı. Kendisine harcasa kafi. Keza altında öyle. Sigorta gibi düşün.
Kadının zorunluluğu yok evet, eşine destek olabilir ya da zor durumda olduklarında. Bende zaten bir kısmını vermek istiyorum. Hepsini vermek istemiyorum. Benden altın alacagına başka şeylerini satsın. Bunun pazarlığını yapması çok üzücü geliyor bana. bu arada doğulu musun
Hayır, önce bi evliliği oturtmak lazım.
Neden böyle dediniz
Evet çok haklısın, ama tüm altında verilmemeli bence ya. Neyse hayırlısı olsun da büyük konuşmiyim. Ben beş bilezik vermek istiyorum en fazla
Aynen hepsini istiyor beyefendi daha şimdiden pazarlık yapıyor 😔 birde şu an bile her ay kredi borcu ödüyor. Öyle karışık işler ya. Zaten borç olarak istiyor ama çoğu erkek öyle deyip sonra almıyor. Kalıyor yani o altınlar.
Ama kendimdede suç arıyorum. Bende her şey iyi güzel olsun istiyorum. O da o yüzden zorlanıyor biraz
Orasıda doğru her kadın ister iyisini. Ama şu an bu ekonomide sanki onu çok zorluyormuşum gibide hissediyorum. Altın konusunda da evet hepsini vermeyi düşünmüyorum. Tabi evlenince umarım beni ikna etmez bu konuda 😂 büyük konuşmakta istemiyorum o yüzden
Bu arada çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ☺️
Vermezse yazıklar olsun
Neden
Sonuçta araba hayatınızı kolaylaştıracak
Ama altınlar gidecek
Araba gelecek ama
O da doğru 😂
Ben hep doğru konuşurum :)
Hepsini vermek mantıklı gelmiyor bana
Evet birazı olsa tamam da hepsini istiyor daha şimdiden
O zaman neden alıyorsunuz sırf millet görsün diye mi
Ben olsam birazını veririm, zor günler falan olur lazım olur o yüzden altının çoğunu bir köşeye koyarım. Ama tabi herkesin kendi tercihi.
Evet bende öyle düşünüyorum beş tane bilezik vermek istiyorum
veririm
Erkekler çoğunluk olarak verirdim demiş 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?