Nisanliyim ama mutsuzum galiba ayrılmak istiyorum?

Nisanliyim ben kuzenimle ayrılmak istiyorum ama abisinin ciddi bi ameliyatı pazartesi ameliyat olacak ondan sonra söylemek istiyorum ameliyat iyi geçerse ondan önce söyleyip daha çok üzmek istemiyorum nişanlım iyi birisi ama evlenmek için yeterli birisi değil içimde hep bi sevgisizlik var ona karşı soğudum sevemiyorum bana bi akıl verin ben onunla nasıl konuşacam nasıl dicem kötü yorum yapmayın lütfen?
Nisanliyim ama mutsuzum galiba ayrılmak istiyorum?
Cevapla