Merhaba , Ben 9 yaşından belkide daha da öncesinde Maladaptive isimli bir hayal kurma hastalığına yakalandım. Bu sebeble hayatımın ve omrumun % 95 i hayal kurmakla geçti. Kendimi hep bir dış dünyadan izliyor gibiydim. şu an 19 yaşındayım. Üniversite 2. Sinif öğrencisiyim ve bu sene son senem sağlık okuyorum , 4 yıllık bir ilişkim var. Uzak şehirlerdeyiz. Ona çok aşığım ama en fazla ailesini takıntı haline getirmişim. Hastalığımdan dolayı sürekli sevgilimle ileriki zamanlarımızı her gün müzik esliginde hayal ediyorum ve bu hayalin içinde sanki bayram seyran olmuş tüm herkes bir araya gelmiş gibi ailesiyle konuşuyorum kuzenleriyle konuşuyorum. Ve bunu o kadar alışkanlık haline getirdim ki size belki çok tuhaf geliyor belkide ironi trol falan gelecek hic biri umrumda değil tedavi olmak falanda asla istemiyorum bu hastaliktan asla kurtulmak istemiyorum ama böyle de bir sorunumuz var. Sevgilimin de bir uzak akrabasinda benim hastaligim varmış bana anlatmıştı ayni belirtileri taşıyoruz. Bu konuda bana çok destek vermişti. Bu hastalıkta müziği kulağıma koyup saatlerce sevgilimle geziyormuş gibi ailesiyle berabermis gibi evin içinde dolanabiliyorum
Özellikle neden ailesi derseniz sevgilime çok alıştım ve bu sene son senem 1 2 seneye evlenmeyi düşünüyoruz bu nedenle onların hayalini çok kurdugum için bu hayal hoşuma gidiyor...
Özellikle neden ailesi derseniz sevgilime çok alıştım ve bu sene son senem 1 2 seneye evlenmeyi düşünüyoruz bu nedenle onların hayalini çok kurdugum için bu hayal hoşuma gidiyor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar