Erkek arkadaşım tek yaşıyor, sıkılıyorum hafta sonu bana gel diyor. Gitmeli miyim sizce?

İlk defa biriyle sevgili bir ay olmadı henüz. benim yasim on sekiz onun yirmli altı tek yaşadığını söyledi. Biz bir kez realde görüştük sadece her zaman bana gel sıkılıyorum tek diyor
Erkek arkadaşım tek yaşıyor, sıkılıyorum hafta sonu bana gel diyor. Gitmeli miyim sizce?
Cevapla