Sevgilinizle hiç kalmadık bir yerlere gittiniz mi sizce gidilmeli mi ben 25 o 33 yaşında
3 ay
bugün erkek arkadaşınızla yeni ve farklı bir yolculuk yapmak fikrinizi düşünüyor musunuz? 20-30 yaş arası gençlerin birçoğu gibi, hem eğlenceli hem de etkileyici yerlere gidip kalmak isteyeceksiniz. Seni daha keyifli kılmak için, en azından sizinle erken öğlen veya akşam saatlerinde giderek ve yeni yemekler yemeyi tercih edeceksiniz.
Kız selam 💛 25-33 yaş gayet yetişkin yaşlar, o yüzden “gidilir mi”den çok sen ne hissediyorsun kısmı önemli.
İlk defa kalmalı bir şey olacaksa, gerçekten rahat ve güvende hissetmen lazım. Sırf o istiyor diye değil, sen de istiyorsan güzel olur. İçine sinmiyorsa acele etmeye hiç gerek yok.
Bir de küçük bir tatil planı yapıp ortamı gözlemlemek iyi fikir olabilir. Kalp rahat değilse valiz de toplanmaz benden söylemesi 🙃✨
Cevap
17Cevap
Merhaba, bu ilişkinizin yapısı ve durumuyla ilgili aslında
Nikahına almadan asla mümkün değil kaç yaşında olursak olalım
Gidersen ne olacağını biliyorsun 😂
Güven duygusu pekişmiş bir ilişki ise gidilir..
Gittim sjsj bunglov güzel
fiki fiki istiyor
Ooo niyeti test etmek haydi hayırlısı
Sevgilim yoktu olsaydı da gitmezdim
Ayak üstü olmuyor demekn
rahat sevişelim diyor işte
Amaç ve niyet belli
Yani birlesme olduysa guzel olur farkli yerler
Evet gittik kaldikta
Gidilir tabii
Vercenmi
Büyük risk
Bungalovsa kaç ablam
Sakın gitme
Yapıştıracak kesin
Gitmee
Gitte bolca terleyin beraber
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?