Sevdiğim kişinin ablası onun benden ayrılmasını istiyor. Ne yapıcam ben?

Ayrıl o kızdan diyormuş sebebi de benim okulumu bitirip mesleğimi yapmaya başlayinca aramizda kültür farki olurmuş sonra anlaşamazmişiz. Sevgilim de lise mezunu ve çok kültürlü biri maşallah. Kültür okumakla mi ediniliyor sanki? Hatta bi keresinde ablası bana " Bi daha kardeşime yazma, arama!!!" dedi. Vay be beni tanimadan nefret ediyor benden sanirim yani ablasi. Herkes herkesi sevmek zorunda değil tabi, saygı duyuyorum. 😊😊😊
Sevdiğim kişinin ablası onun benden ayrılmasını istiyor. Ne yapıcam ben?
Cevapla