Evlisin ama sevdigin biri var oda seni istiyor ama hic konusmayalim diyo telefonda sizce nedenkonusmak istemiyor?

Aceba korkuyuyormu yoksa baska biseymi bilmiom ama ben onla konusmayi cok istiyom yani bi bahane olsada yazsam diyom kiziyor bulusana kadar hic yazismicaz diyo neden aceba
Evlisin ama sevdigin biri var oda seni istiyor ama hic konusmayalim diyo telefonda sizce nedenkonusmak istemiyor?
Cevapla