Aceba korkuyuyormu yoksa baska biseymi bilmiom ama ben onla konusmayi cok istiyom yani bi bahane olsada yazsam diyom kiziyor bulusana kadar hic yazismicaz diyo neden aceba
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ya acemi korkak birini bulmuşsun... güvenilir adam gibi birini bulsaydım keske... o çocuğun yerinde olmak isterdim
Ben onu sevdigim icin ezelden beridir unutamadigim icin gorusmek istedim yoksa erkek arayisinda degilim
Anladim takdir ettim... olursa karsilikli istek olan biriyle ve sadece bi kişiyle olurzaten... ama işiniz zor sanirim
Korkuyorsa olmaz o iş zaten
Onu com dusunuyorum ama cok uzak bana yani diyo bosanmis olsaydin hep gorusurduk simdi dogru degil oda hakli dogrusu
Olur olursa omda cesaret yok
Senin gibi bi hanımefendi yi ben bulsam keske
Ya ben basta bulusma niyetim yoktu biz aile apartmanindayiz esimin 6 erkek kadesi var dedim bu korktu galiba 😀
Evet korkmuş galiba dışarıda güvenilir bir yerde gizli bulusulur bence
Oda oyle diyo ama hic aramiyo mesaj atmiyo bu kadar da olmazki
Doğrusu oyle birini üzmeden sıkıntıya koymadan guven ve gizlilik içerisinde olmali
Yani bu durust bi adammi size gore
Bence onunla olmaz dürüst olabilir ama cesaretsiz bi adım ileri gidemez... istese alternatif çözüm önerisi olur... buluşmaya can atar
Bencede hic hevesli degil gbi ben cok istiyorum
Bende istiyorum sadece bir hanımefendi ile ama bulmak zor...
Onun yerinde olmak isterdim doğrusu
Sen evde olduğun için başına bela almak istemiyor sadece seks istiyor seninle
Ama bi insan sevse konusmaz mi bunun ödu kopuyor bu tavri bana itici geldi dogrusu
Bence buluşma derim sesini falan çeker diye korkuyor sana güvenmiyor belki de onu da hayatında biri var
Bunu hic dusunmemistim
Kesinlikle böyle sen kendi açından düşünüyorsun o da kendi açısından bakıyor korkuyor çünkü
Ben onla konusmayi cok istiyorum sesi bana cok iyi geliyor yani dusunup duruyorum bi bahane uydurup konusayim diye ama kendimi de kucuk dusurmek istemiyorum
Gel bir çay içelim yukarıda
😀
Kahve sever misin
Ne bekliyon ki sadece yatakta seninle işini görür arayıp sormaz tabi ne yapacak evli kadınla evlenecek hali yok
kocanan çoçuklarına yakalanma diye ya da kendiside evlidir
Yok o bekar zaten bana diyo ben bekarim senin icin bole yapiyorum ama insan bazen aramaz mi cok sacma geldi ya da benimi dusunuyor analamadim
bende evli kadınlar ile çıktım lakin eşi evde yok iken yanına gider idim ya da telefonda konuşurdum ama bence bazı evli erkekler kendini bekar olarak tanır ve akşamları hiç yazmaz bile
Yok ben onu onceden beridir taniyom evli degil zaten dedi eve geluyim ben izin vermedim
gündüzleri konuşup akşamları mı konuşmuyor canım neden evine gelmesini istemiyorsun
Hic konusmuyor sadece bigun musait olsam ararim seni diyo yok eve alamam o dagha tehlikeli
kocan işte iken alabilirsin canım benim belki yazışır iken her şeyi konuştuğundan dolayı normal konuşmada konu kalmaz sadece cinsellik olur ondan dır
Cinsellik olsa benden uzaklasir diye korkuyorum beni sevsin unutmasin istiyom zaten boyle uzak olursa onla bisey yapmam asla uzaktan onunden gecerim onun ici yansin
neden cinsel yönden senden uzaklaşır ki
Bilmem sanki koynuma girse bana olan hayranligi gecicek gbi geliyor
sekste ve iç giyimde iyi isen senden vazgeçmez
Ya hevesini alip bi daha muhatap olmasa
sekste iyi isen hep ister ve arzular seni
Evli yakalanma endişesi olduğu için dir
Kocam kac aydir sezonluk islerde oda biliyo ama. Anlamadim
Evli olan senmisin bende karşı taraf evli sandım
Yok biz bekarken cok sevdik birbirimizi ama beni ailem evlendirdi iste 4 yil oldu bu aralar konustuk yine bi kere bulusalim dedik
Endişe ediyor muhtemelen
Nasil baglarim kendime
Yuva yıkmana yardımcı mı olayım yani şimdi
Yuva yikma degil sadece beni sevsin biraz da olsa goruselim belki ona olan sevgim biraz. Biter gece gunduz aklimada ruyalarima geliyor artik hic gucum yok
Valla bu özlemin sonu yatak ben sana o kadar yani
çekiniyordur
Onu nasil baglarim kendime
evli olun sensin sanırım
Evet
Evli biri daha güvenilir ve sadık olur bence
O bunu anlmiyor daha once evli biriyle konusmamis ondan sanirim
sen diyorum canım sen :) evli biriyle konuşmayı tercih etsene, senin için de rahat ve güvenilir olur
Ya ben erkek arayisinda degilim onu cok sevdigim ve istedigim icin konustuk sadece
Yaz şansını dene bakalm
Yaziyom ama kiziyor yazarsan konusmam diyo anlamadim oysa oda cok istiyor bulusmayi falan sadece telefon muhabeti istemiyor
Peki ne istio
Bilmiom ki
Siz evlimisn
cesur değil yakalanma korkusu
Bazen diyom biraz zaman gecsin bosandim diyiyim bu korkakligi gecsin rahat konussun sknra nasil toparlarim bilmiom
Istek attim yardimci olursan sevinirim
Kocan dan mı korkuyorsun
Ben degil o korkuyor kocam yanimda degil Şu an
Nerde
Asker mi esin yoksa
Geçen haberlerde assubay karısının sevgilisini öldürmüş ondan korkuyor bence
Yok be asker degil yani ben ona dedim sezonluk islerde esim
Anladım neden aldatıyorsun
Aldatmiyorum 4 yil once bekarken sevgiliydi onu cok sevdim ama evlendirdiler benu aimdi bi iki kez konustuk bi kere olsa bulusalim dedik ama o bole yapinca sogudum dogrusu
İhtiyaci var insanları yargılamayın... gizlilik içerisinde güvenilir biriyle yapmak istiyor... sadece
Sevgilisi var bence
Bana yok dedi ya ben buna evime gelmesin diye aile apartmaninda oturuyoz dedim bide kocamin ailesi kalabalik ondan korktu sanirim
Sanmam erkek ler korkmaz
Sadece cinsellik yaşar seninle ciddi düşünmez kocasını aldattı benide aldatır der hayatında bir kadın olmadığı zaman seninle yoklultan görüşür ilerisi olmaz
Bu kisi herkes taniyo pastane sahibi yani oda bisey olur diye cekinmesi normal ama ben ondan intikam alcam ben boyle biri degilim onu cok istedigim icin gorusmek istedim ama o korkagin biri sonucta ben evliyim korkmuyom sanane
En guzel kiyafetimi giyip bi kac ay fitnes yapip guzel bi fizge kavusacam birgun suslenip pastanesine gitcem o pisman olsun kaybetigine o zaman arar durur ama ben muhatap olmam sansini kaybetti
Zaten peşinde kadın çoktur umrunda olmazsın bence
Bilmiom bana yemin etti seni seviyom aklimdan hic cikmadin baskasi umrumda degil dedi sanirim ona inanmak istedim
İnanma amacı cinsellik yaşamak ilerisi asla istemez hayatında kadın olmadığı zaman sana gelir
🤔
Bilmiom artik
Hamile kalırsan ondan kocana yutturur musun
Sacmalama ole bisey yapmam tabiki
Hamile kalabilirsin ama
Spiral var
Kocan cinnet geçirip orgy partisi yapmasın diye
Sevişmek