Yakın gibi gördüğünüz "hemcinsiniz" olan 9 yıllık arkadaşınız var, görücü usulü 3 aydır tanıdığı adamla evleniyor. Kendisi evde oturuyor, siz çalışan birisiniz ve yoğun çalışan. Arayacağnz kişileri akşam 6 dan sonra arayabiliyorsunuz.
Yakın gördüğünüz arkadaşınızı da evlenmesi sebebiyle çok rahatsız etmiyorsunuz ama 3 ayda 1 de olsa sesini duymak istiyorsunuz. O da akşam 7 de aradığınız bir gün.. ya kocam akşamları telde konuşmamı çok istemiyor gündüz arasan olur mu diyor , ne hissedersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yani kocanla vakit geçireceğin saatlerde gidip başkasıyla sohbet etmen rahatsızlık verir.
Yeni evli değiller
Farketmez ki bende uzun yıllardır evliyim ve akşamları işten geldiğimde eşimşe vakit geöirmek istiyorum. Eşim beni burakıp bir kenarda arkadaşıyla dakikalarca sohbet etse beni ihmal etmesi rahatsız eder. Aynı iekilde ben de yanımda o varken onunla iş
İgilenirim, olması gereken bu zaten
İyi de eşinden önce de arkadaslarin vardı sonuçta.
9 yıllık arkadaşını 3 ayda 1 aramayacaksan arkadas kalmanın da bir esprisi yok.
Sana söylediklerimi anlamamışsın. Sana arama sorma demedim ben ve eski arkadaş yeni arkadaş değiş mevzu. Asıl önemli olan konu yanında birisi varken onu bırakıp baika biriyle ilgilenmen. Herkes bundan rahatsız olur. Herşeyin bir yeri zamanı vardor. Kocanı rahatsız edecek kadar başkasıyla ilgileniyorsan bu durumda hata ediyorsun demektir.
Sen hiç anlamamissin ya boş ver en iyisi
Gayet iyi anladım ve yorum yaptım ama işine gelmemiş olabilir cevabım
Baskı görüyor ve rahat konuşamıyor olabilir. Yalnız konuşmaya ihtiyacı vardır belki ya da s. Et ben fazla iyimserimdir.
Bilinçsiz, cahil biri değil.. en azindan ben öyle sanıyordum. Avukat.
O zaman iletişimi kesmek için bahane üretiyor olabilir bilemedim. Arkadaşını en iyi sen tanırsın.
Kestim ben de, aricam dedim aramadım bir daha, gerek yok çünkü, içimden gelmiyor
Babam hasta son 1 yıldır. Hastanelerde perişan olduk uzun bir süre. İnan yanımda hiç kimse yoktu o yüzden kimseyle iletişime geçmek içimden gelmiyor.
Çok geçmiş olsun. Böyle bir zamanında seni aramayan halini, hatırını sormayan hiç kimse arkadaşın değildir iyi yapmışsın. Umarım daha güzel ve ömürlük, hayırlı arkadaşlıklar kurarsın.
Amin inşallah.
Arkadaşlığınızın bitme vakti gelmiş. Yeni arkadaş bulursun salla onu
Ayyy arama lütfen bir daha o ne öyle başlarım kocasına alsın tepe tepe kullansın öykkk
iletişimi keserim, net!
Ben de öyle yaptım
Sanirim eşinin bekar insanlara da alerjisi var
kadını engelle telden..
ben bile sinir oldum şu an😅
Başlarım ben öyle arkadaşlığa. Kes muhabbeti
Ne kadar süredir evliler ve sen bekar misin
5 yıllık evli
Evet bekarım.
Zamanında kocasının bir arkadaşını bana yapmak istediler ben istemedim.
Ondan sonra bi hali tavrı degisti
Peki sen niye istemedin belkide bu yüzden kızgınlar sana
Begenmedim, olamaz mı?
Olabilir zaten onların yaptığı saçmalık
Peki şu an var mı sevgilin
Ve arkadaşının yaptığı da saçmalık bence okadarda rahatsız olmaz insan
Saçma
aramam