Arkadaşımın sevgilisi sizce neden böyle bi şey söyledi ve siz ne düşünüyorsunuz ?

Bugün okuldan çıkarken arkadaşım (kız) yanıma geldi yanağımı sıktı. Bende ilk başta tiksindim hani kim yaptı diye benden başka kim olabilir deyip güldü. Sevgilisi de sevdiğim çocuğun ismini dedi. Sonra bende nehh falan dedim. Dedi ki bana dedi o. Yani benim hoşlandığımı arkadaşımın sevgilisi de biliyor. Arkadaşımla bugün konuştuk işte hoşlandığı biri var mı dedim evet dedi. Çok saçma belki ama şöyle düşündüm madem hoşlandığı kişi başka birisi ise arkadaşı ne demeye bana onu söyledi. Biraz aklım karıştı. Sürekli göz göze geliyoruz ama güldüğümde falan fark ediyorum bakışlarını. Son zamanlarda montumu vermeye başlamıştı ben istemeden. Bi iki kere bana baktığı an yakalamıştım hemen başını çevirmişti. Arkadaşım da kontrol etmiş o da sana bakıyor kaç kere yakaladım demişti. Hikayelerimi de görmüyo son 4 hikayemi görmedi anlamıyorum. Siz ne dersiniz? Ne düşünüyorsanız onu diyebilirsiniz kalbim acı çekmeye oldukça müsait artık 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Dün durağa doğru gidiyordum. Kız arkadaşım geldi yanağımdan sıktı bende tiksindim dedim ki ayh noluyor dediki benden başka kim yanak alabilir senden sevgilisi de dediki bla blaa işte sevdiğimin adını dedi bende şok oldum nehh dedim. O da az öteye gitti dediki ben biliyorum ki bla blaa bana dedi. Ve sevdiğim çocuğun hoşlandığı biri varmış. Diyorum ki eğer hoşlandığı başkası olsaydı niye arkadaşımın sevgilisi gelip niye onun ismini de desin. Olay bu
Güncellemeler
+1 yıl
Ve sürekli göz göze geliyoruz. Bana baktığını görüyorum hissediyorum hep. İki kere de yakalamıştım bakarken ama hemen çevirdi kafasını anında. Kız arkadaşım da dedi o da sana bakıyor kaç kere yakaladım diye. Ama son zamanlarda son 4 hikayemi görmedi. Bi fake var ordan görürdü oradan da görmüyor ama fake nin bana ait olduğunu da bilmiyor belki onunla ilgili sıkıntıdır.
Arkadaşımın sevgilisi sizce neden böyle bi şey söyledi ve siz ne düşünüyorsunuz ?
Cevapla