Güven sorunum vardı, tam her şey iyi gidiyorken, ilişkiyi bitirdim.. sizce kaderimde varsa geri birleşirmiyiz?

Biriyle konuştum, ama böyle berbat bir ilişkiden çıkmıştıktan sonra, güvenim hiç kalmamıştı insanlara, erkeklere.. neyse bi süre sonra o kişi çıktı karşıma, kısa sürede çok ama çok iyi anlaştık, bana çok iyi gelmişti ama sonra bir şey yaptı, tüm güvenim sarsıldı.. çok saçma bir şeydi ama o kadar zorlanıyordum ki birini güvenmek için, ilişkiyi bitirdim.. aradan bir sene geçti ve pişmanım, saçma sapan bir şey için uzattım ve bitirdim ilişkiyi.. sizce nasibim eğer o erkekse kader bizi birleştirirmi?
Güven sorunum vardı, tam her şey iyi gidiyorken, ilişkiyi bitirdim.. sizce kaderimde varsa geri birleşirmiyiz?
Cevapla