AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Aslinda evlilik ile alakasi yok ki bekarlarda evlilerde mutsuz mutlu olmayı bilmuyoruz...
evliyim çok mutluyum o insandan insana değişen durum
Evlilik insanın doğasına aykırı değil.
İnsan anladığı ve anlaşıldığı insanla çiçek açar.
Mutsuzsan ayrıl. Sonra ister duygusal olarak istersen cinsel olarak kimlerle mutlu olucaksan onlarla takil.
Siz nasıl bir tarikatsınız lan?
Madem aldatacaksınız boşanın, ne b*k yiyorsanız yiyin.
Aykırı aslında, Avrupa’da insanlar özgürce sevişiyor, evliliğe gerek yok, eşinin huyu mu kötü? Pe... si küçük ve inçe diye mi mutsuzsun?
Siz bazı evliliği kötü giden insanlar yüzünden neden aykırılık ortaya çıksın? Genellemeye vurulması çok yanlış. Oturup kendinizi sorgulayın siz.
Evliyim ve mutluyum.
Evlilikten beklentileriniz çok yüksek se mutlu olunmadığını düşünüyorum. Naçizane fikrim
Beklentilerini yüksek tuttuysan mutsuzluk maalesef kaçınılmazdır, bide yanlış yol arkadaşı seçimi yapıldıysa geçmiş olsun...
Gözler dışarıda olursa herkes mutsuz. Beklentilerle orantılı biraz da mutluluk. Ama tüm şartlar normal olduğunda geçerli bu dediklerim
İstisna olarak mutlu olan var bazısı da artık ne yaparsa yapsın umursamaz bu günde geçti der zaten evlilik katlanma sanatıdır
Mutsuzluğunuza neden olan şeyi bulmalısınız. Evliliğin kendisi sizi mutsuz ediyorsa boşanmanız daha iyi olur. Herkes evli olacak diye bir kural yok.
Evli olup da mutlu olan insan var mıdır, be de merak ediyorum. Çünkü insanların çoğu toplum baskısından dolayı evleniyor.
Bekarım pek mutlu sayılmam ama idare ediyorum tek sıkıntım cinsel hayatımın olmaması onun dışında her şey normal. Evlenmeye çekiniyorum biraz.
Evlilik gerçekten kutsal bir müessese dir. ama günümüzde gelilen nokta çok boktan bihale gelmiştir kimin eli kimin cebinde belli değil güvensizlik altatma hat safhada madem mutsuzsun boşan ne yapacaksan yap
maalesef aykırı. insanoğlu sevilip sevmek istiyor fakat evlilik buna tamamen zıt.
Kime göre neye göre kardeş
Doğru kişiyle evlenmemişsin demek ki
Çoğu hanımefendinin evlilikten beklentisi sonsuz zenginlik, ebedi mutluluk ve sıfır sıkıntı olduğu için maalesef kadınların geneli evlenince mutlu olamıyorlar... Umarım bakış açınız değişir.
Evliyim muhteşem değilim eh işte. Ama bunun sebebi beklentilerim
Demekki halden anlayan kafa dengi birisi ile evlenmemişsin mutsuzsan boşan
Böyle saçma soruları hangi moderatör süper soru seçiyor lan
Değil mi?
doğaya aykırı degil ama zor bekarliktan 2kisilik yasama gecmek cok zor oluyor alışıncaya kadar
Tadı tuzu kalmıyor ya cekilmiyor
evlilikten beklentine göre değişiyor? ne umuyordun da bulamadin bunu sorgulamak gerek...
Her veli kadının dönüp dolaşıp varacağı nokta budur ;)
Lan madem mutlu olmayacaktınız niye evlendiniz demezler mi insana?
Her evli insan mutlu olmayabilir yanlış zaman yanlış seçimdir belki ben yapamıyorum kaldıramıyorum diyorsan eğer yolları ayırmak en iyisi yine de sen bilirsin
yani yeni evliysem alisma sureci biraz kotu geciyor yani bekarliga ozgurluge alistiysan zor ama sonrasinda alisiyosun bende senin gibiydim ve cok zor donemden gectim
Bir çok kişi beklentiyle alakalı yazmış bende evliyim 2 sene oldu deger gormek istiyorum sadece biraz birlikte vakit gecirmek gulmek eglenmek cok büyük bir beklenti mi bu bu arada eşimin ailesi ile yaşıyorum
Senin yanlış seçiminden ötürü biz neden böyle şeyler sorgulayalim?
Valla aynı kaderi paylaşıyor uz ve ben boşanalım artık dedim sabrım bitti
Evlenmek istememin tek sebebi sadece çok sevdiğim canım sevgilimi her gün evde görebileceğimi sarılarak uyuyacağımı bilmek. Yoksa diğer türlü evlilikten korkuyorum masraf stres
Gotun kasiniyor bahane atiyosun. yat uyu eğlen geçer.
Ne için mutsuzsun çözüm bulma çalış pes etme çoluk çocuk varsa.
Mutluluk evliliktw veya bekarlıkta degil yaşantıdadır
200 kişinin yorum yaptığı bir başlık olması yeterli cevap mı 🙂
Mutsuz isen nedeni vardır önemli olan o nedeni tespit etmek.
Mutsuz eden faktör ne? Onu bilmeden cevap vermek bence zor ya
Biz çok mutluyuz bence yatak odanız da sorun var anladın sen nedemek istediğimi
Öğle değil de bir heyecan aramak istiyor insan arada
Eeee o zaman evlenmeyelim biz, üremeyelim de. Oh ne âlâ memleket.
Neden mutsuzsun mesela şu şöyle olsaydı dediğin ne var?
Evlilik insanin basina gelebilecek en berbat olaydir. Bende yasiyoruz maalesef mutsuzsum hemde cok.
Severek mi evlendiniz bir birinizi ne kadar tanıdıktan sonra evlendiniz eksiğini hissettiğin şey ne
neden ne oldu ki evlerin coğumu böyle ya yoksa sizlermi abartıyorsunuz
Kesinlikle aykırı. Evli olup mutlu olan yoktur ama evli olup evliliğe alışmış olanlar vardır.
benimde şu anda çok pis evlenesim var. aslında uzun bi süredir var ama kısmet olmadı. tam zıtmışız
Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu soyleyim derler. Sizinkide o hesap
aykırı değil ama tenler uyumsuz işte evlenmek için evlenmiş bulunuyor insan
Herkes evlenmemeli bence. Zorunluluk değil sonuçta. Sevenler evlenirse kimse aldatmaz.
Niye evlisin o zaman
Git f*ck yaşa
Namussuz
bebeğim hepimiz öyleyiz
önemli
olan
orgazm olabiliyorm usun bağıra bağıra?
Aldatmak için mutsuz olmak gerekmez ben mutluyum yene aldatıyorum evlilik insan doğasına aykırı mı tartışılır ama tek eşlilik zor
Mutsuz değilsen sebebi ne peki?
🧠 al bismillah
Demek doyumsuz bir kadınsın ve değişik zevkleri baskalarinda yasiyorsun
İğrenç insanlarsınız ya mutluymuş aldatıyormuş bu yorumu yazarken utanmadın mı cidden madem sana göre tek eşlilik zor evlenme istediğine birlikte ol ne diye milleti kandırıyorsun
Tek eşlilik ve zorluğu hakkında bazı sorularım var ulaşabilir misiniz? @soran
Fantezi gerçek mi bazen birbirine karışıyor bu yorumlar
Burcun ne?
mutsuz olmak gerekmez rahat olmak diyorsun
Peki bu seni mutlu ediyorum mu
Neden aldatıyorsun?
@Yomeyamo eşi büyük ihtinal tatmin edemiyor
evlii mutsuz çocukluuuu diye söylerim hep 😂 ben de ben de, keşke bekar kalsaydım da onla bunla dost hayatı yaşasaydım diye kendime kızarım hep
Ben evliyim ve son derece mutsuzum çünkü artık sevilmedigimi hissediyorum kötü sözler duyuyorum başkalarına baktığını ağzıyla söylüyor. evliljkten nefret ediyorum. Doğama da aykırı annem beni köle olara doğurmadi evlilikte kadının rolü çok acımasız
Başka kadınlara mi baktığını söylüyor ve yaşlar kaç
Evet ve her gördüğü kadına cinsellik düşünüyor diyebilirim, ben 30 eşim 35 yaşında.
Pek sanmam evli mutlu baya oldatan var ve hepsinin aynı eş ilgisizligi eşinden tadmin olamama bende evli çok kadınla yattım hepsinin sorunu aynı kadınlığını yasayamama
İnsan sosyal bir canlıdır yalnız yasarken sorun yasayabilir...
Onun haricinde 70 ine geldigindede esin olmazsa sana kimse bakmaz , Aslında evlilik sanıldığı kadar hafife alıncak veya eskicek bisey degil
evlenipde mutlu olanı görmedim ziraa tek eşlilik bence saçmalık insan başka heyecanlar istiyo
şu an evli olmadığını düşün mutlu olucakmisin büyüdük artık eski mutluluklar eskide kaldı
Senin doğana aykırı olabilir
Aynen öyle soruyu sorarken genelleme yapmış.
Bu tamamen evlilik önce iyi bir araştırma yapılmaması ile alakalı kişinin yanlışını gördüğümüz halde sonra düzelir mantığıyla evleniyoruz sonu hüsran oluyor O yüzden evlilik öncesi seçim önemli