AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
Evlilik mutluluk getirmez , ben mutluyum diyen yalan söyler
Aldatmak nereden çıkmış bu millet neresinden uydurmuş aldatma fikrini?
Seni çok iyi anliyorum.. Vardir sanirim mutlu olan 🤷♂️
Asil insanın doğası gereği kendisini anlayan iyi kotu her anında da yanında bulunup birbirlerinin ihtiyaçlarını karşılayan insanın olması gerekiyor
Bende mutsuz olduğum için dün boşanma kararı aldım kalbim acıyor.. ama yapcak bişey yok hayatın sonu değil..
Boşanacak mısın şimdi?
hayır sen ve senin gibiler evlenmenin doğasına aykırı
Bunu eşinizle oturup konusabilseniz çok güzel olur ama bunu nasıl karşılar işte orası meçhul
Eşine bağlı mutlu olman ruh eşinse seni sever değer verir sevse mutlu olursun sende bu duyguları his edeceksin tabi
Her erkek aldatıyor evet evlilik saçmalıktır. Köle olmayı tercih edenler boşanmaz
Ben anlamıyorum size değer veren seven insanları sevnezsiniz nerede sizi insan yerine bile koymayan kim varsa taparcasına aşık olursunuz sonra ben mutsuzsun beni dövüyor falan filan
Ne alakası var konuyla bunun öyle bir şey dememiş ki nerden çıkardın da etiketledin hemen
Adam adam olsaydı eşini mutlu etmek için elinden geleni yapardı eminim basarirdida
Ben çok az mutlu evlilik gördüm, iki taraf da sözde değil gerçekten her ne olursa olsun birlikte mücadele ederse sonuna kadar devam eder yoksa %99'da olduğu gibi kağıt üzerinde devam eder...
Yanlız değilsin dertleşelim diyeceğim ama görmezsin bile bu kadar yorum yanında
Aldatmak heyecan verici monotonlaşan ilişkilerin kaçınılmaz gerçeği
Aradığını bulamamışsın demek ki ya da beklentin çokmuş
Mutsuzsan boşanırsın. Heyecana gerek yok hayatına bakarsın?
Mutsuz isennn bunu eşine belirt birşeyler ters gidiyorsa düzeltmeye çalışırsınız eğer devam ediyorsa ayrılırsınız
evliyim ve mutluyum cok sukur anlasabildikten sonra herseyin ustesinden gelinir
azcik anlatirmisin güzel yanlarini, böyle seyleri okudukca evlilikten soguyorum 😐
Evlilikte hiç bir şey sevgililik dönemindeki gibi olmuyor
Aynen ne zevki ne heyecanı var
Evli olup mutlu olan var mıki hayaller ve hayatlar maalesef anlatmak istersen dinlerim seni
Evli olupda gercekten mutlu olan var mı sannmıyorm. 3 aydır boşandm. Özzgürüm. Kafamm rahat. Bekarlık sultanlıkdır
Bilmiyorum benim çevremdekilerin çoğu her ne olursa olsun çok mutlu gibiler iyi anlaşıyorlar sende eşinle iyi olmaya bak bence
Evet evliyim ve mutluyum kızlar lütfen önce kendi değerinizi kıymetinizi bilin ki karşınızdaki kişi sizi el üstünde tutsun
Evlenmeden önce mutlu muydun?
sen bunlari yaziyorsan yuzde birmilyon sorun sendedir
Mutsuzsan yollarınızı ayırın kimse mutsuz bir evliliğin içinde olmayıl hak etmiyor
Neden mutsuzsun evlilikten ne bekliyordun ne olmadida mutsuz oldun
Evlilik güzel bir şey olabilir ama bu dogru kişiyle.
evli olup mutlu olan yok sanırım duyduğum kadarıyla
aferim size.. sizin derdiniz mutlu aile yuvası kurmak değil tek derdiniz 20 cm!!!
İnsan doğasına aykırı değil de sizin türü bilemem
Evliler boşanmak ister, bekarlar evlenmek. şu an ağlıyorum 2 çocuğum var. Eşim sürekli pubg oynuyor. Ben namaz kılıp Allaha dua ediyorum. Çünkü Allah sabredenlerle beraberdir.
Neden alıyorsun kıyamam
Yalnızım çünkü 2 çocuğum dan başka kimsem yok eşim var ama bizi görmüyor. Çocukların başını dahi okşamıyor.
Ya kıyamam ya Allah’ım yardımcın olsun işe girip ayrılmayı düşünüyor musun
Çocuklara kim bakacak işe girsem ev kirasını nasıl ödeyecem kendimi çok çaresiz hissediyorum yapabildiğim tek şey çocukları uyuttuktan sonra hıçkıra hıçkıra ağlamak.. 😔
Annen kaynanan yokmu
Annem uzakta yaşıyor o da babamdan çekiyor. Zaten ailem iyi olmadığı için erken evlendim. Eşim başta çok iyiydi 2 çocuktan sonra çok değişti. Kaynanama ağladım kaynanam bişey yapmadı. Biraz yaşlı kaynanam çocuk bakamaz
Çok zor ama bence düşün sürekli düşün illa bir yolu vardır
sizin evlilikten beklentiniz bağlı bence evlilik kesinlikle herkese göre değil
Onunla evli olsak mutlu olucam inşallah. Ama engel koyuyorlar önümüze.
Aykiri değil. Aşık olduğun kişiyle evleniyorsun artik zina. olmuyor. ona dokunabiliyorsun, öpebiliyorsun doyasiya, koklayabiliyorsun her yerini; her vakit yaninda neredeyse, kusseniz bile tekrar barismak zorundasiniz ve sonra ondan bebeğin oluyor ona benziyor bakişlari onu hatirlatiyor. İkinizin parçasi yani bence çok güzell. Tabi zorluklari var ama neyin yok zorlukları?
Bende sizin gibi mizdaribim ayni konidan bugunki 9 . Paylasima cevap verdim
Çok eşli bir yapıya sahipsen evlilik sana göre değil
Ne sscma soru
Mutlu değilsen neden evlendin ya da evliysen neden boşanmadın
Sacmaladin sen Şu an mutsuzum diye evlendim demiyor iyi oku dengesiz
Evliyim mutsuzum ne demek
Evlendikten sonra mutsuzluğu baslamis iyi okuuuu mutlu degildim evlendim demiyor
Canım arkadaşım bende diyorum o zaman boşansın mutluluğu başka birinde anlayacak
Evlenilecek adamları beğenmediğiniz için genelde mutsuz oluyorsunuz kızlar 😉
Evlilik (aynı evde beraber yaşamak) değil de, o imzayı atmak doğaya aykırı bence.
O imza resmi kurumlar için atılıyor toplum düzeni için beraberliği belirli ölçütteki yaşam standartlarında düzende tutmak için. Nesi rahatsız eder birbirini seven iki insam için imza atmış olmanın anlayamadım? O zaman resmi kurumlarda herhangi bir işlemde imza da atmayalım adımızı yazalım geçelim, bankada sıra beklemeyelim ne gerek var? Vs vs. Umarım anlamışsınızdır ne anlattığımı. Bence Türkiyede erkeklerin zoruna sorumluluk hissetmek ve boşanma halinee nafaka vs. %100 bu. Yoksa önünüze gelenle sırf karşı tarafı kandırmak için evlenir evlenir ayrılırdınız
@kskkxk aslında zayıf olanın haklarını korumak için atılıyor o imza. Sonuçta maalesef kimse ilk günkü iyiliği ile kalmıyor. Kalırsa zaten imza sadece atılmış olur. Kalmazsa diye o imza...
@kskkxk evet bu dediklerinin hepsi maddi beklentiler anladım seni. sevgi öyle değil özgürdür
Asıl seninki maddi kaygılar ahahaha zihniyetinizi ancak bu kadar belli edebilirdiniz
Bence senin ki maddi kaygı ;) başkasının maddiyatında gözün Var.
Belkide başkasının kendi maddi kaynaklarını somurmesidir endişesi
Keşke sebepleri ide yazsan neden mutsuz olduna dair
mutsuz isen boşan ya da genç veya olgun bir erkek ile ilişkin olsun
Farklı erkeklerle mi birlikte oluyorsun yoksa bir tane sevgilin mi var
Bu kadınlarda kızlar zarı denen şey olmasa önüne gelene verir haaa. Baksana şu hale
Onun da çaresi var artık. Diktiriyorlar. Hatta daraltma ameliyatı bile var.
Tabi sizin gibiler himeni seks yapınca oraya bakıp yaptığımızı anlayın , sanın diye orada bulunuyordu da sanki. Sizlerin ve toplumun yüzünden bazı kadınlar buna mecbur kalıyorlar çünkü evliliğin ilk gecesi o kadının himenine bakıyorsunuz ve kendi kafanıza göre bilmediğiniz bi konu hakkında yorum yapıyorsunuz bir de aileler ve akrabalar eklenince baskılar belki de şiddetler durmuyor siz olayı hâlâ anlamamışsınız kendi şeyiniz değil ama sanki sizde varmış gibi konuşuyorsunuz anca boş boş
@126Pınar kimi kastediyorsunuz? Ben sadece arkadaşı aydınlattım. Genelleme yapmak yanlış bu tarz konularda, namus cinsiyette ya da iki bacak arasında değil sonuçta. Ama bana göre özgür bir kadın böyle şeyleri kafaya takabilecek biriyle de olmamalı. Yani olduysa da diktirmek ya da arkadan ilişki yaşayıp saklamak çok iğrenç şeyler.
İkinize de dedim. Çünkü o şeyin görevi onu yaptığını belli etmek değil. Belki hiç yapmadı belki de yaptı bunu bilemeyiz oraya buraya bakıp anlayamayız erkekte yapsa anlayamayız ama bazı kadınlar erkekler ve aile falan bu konuya takık olduğu için mecbur kalıyorlar çünkü siz oradan kan gelmesi gerektiğine inanıyorsunuz. Genelleme yapmadım sadece öyle olan erkeklere dedim. Tabiki de namus tek bi cinsiyette ve iki bacak arasında aranmaz ama sizlerin yorumundan bunu anladım. Her iki tarafta ne yaşadığını söylese zaten sıkıntı olmaz başlarda ama erkeğe gelince sıkıntı olmuyor kadına gelince nedense hep oluyor işte. Sende öyle değilsen niye öyle bir yorum yaptın da kafamı karıştırdın jajajja
Arkadaşın yaptığı da yanlış tabi aldatmak ve aldatılmak çok kötü bir şey. Mutlu değilse zaten o ilişki bitmiştir ayrılırsın ne yapıyorsan yaparsın.
Bekarlık = Sultanlık = Huzur = Özgürlük
Evliyim ve mutluyum 😍
Gerçekten mutluysan, ne güzel
Evlilik değil yanlış kişi
Herkes mutsuzsa niye bekarları darlıyorlar😂
amaç psikolojilerini bozmak başka bir şey değil
Sjdjjdjdjd ben etkilenmem
30 yaşını geç bakalım etkiyi görürüz
O da doğru djdk
ya işte
Erkeksen toplumda daha sanslisin
yok ya nerede erkeğe kadından daha fazla baskı var
Her evli mutsuz olmaz ki sorun sizde
Her evlilik mutlu gitmez.
Esinde bulamadığın neki aldatmaya sebep olan?
Klasik cevap
İlgi hoşgörü diye başlar
sen mutsuzsun diye herkes olacak diye birsey yok
Tek kişiye bağlı kalamayacaksan evlenmeseydin
Sevmediğiniz biri ile mi evlendiniz acaba
Kimse kimseyi tanımadan sevemez ki
Tabikide aykırı değil 😒
Hayır bence doğru kişiyle olursa sıkıcı olmaz
Doğru kişiyle olmayan evlilik öyle
Mutsuzsan ayril hayatını heba etme
bencede aykırı evlenmeyin
Evli olup da mutlu olan azınlıkta.
İnsan bu sebebten korkuyor işte..🤔
Senin gibi kadınların doğasına aykırı.
Mutsuzluğun sebebi neyse onu çözmeye çalışın
Aynenn evlilik boktan bir müessese.
ahaha samimi içten bir cevap katılıyorum :D
Kesinlikle katılıyorum...