6-7 aylık ilişkim var. Bir kere öpüştük pişmanlık duydum, öpüşmeme kararı aldık ama hoşuma gidiyor. Siz öpüştünüz mü?

Kaç aylıkken öpüştünüz ve bu öpüşme sonrasında başka durumlara kaydı mı yarıdmcı olur musunuz?
6-7 aylık ilişkim var. Bir kere öpüştük pişmanlık duydum, öpüşmeme kararı aldık ama hoşuma gidiyor. Siz öpüştünüz mü?
Cevapla