Benim. daha önce erkek arkadaşım oldu öpüştük seviştik ama ben çok pismanim?

İleriyi seviye bir şey yaşamadım ama kendimi temiz hissetmiyorum ve çok pişmanım karşıma temiz insanlar çıkıyor ama kendime yakistirmayip uzak duruyorum tövbe etsem acaba telafisi olur mu bilmiyorum

Benim. daha önce erkek arkadaşım oldu öpüştük seviştik ama ben çok pismanim?
Cevapla