Erkek arkadaşım çiçek gönderdi ama kendi değil eniştesi göndermiş. Çok rahatsız oldum, sizce ne söylemeliyim?

Selamlar. Erkek arkadaşım dün bana çiçek göndermek istemiş, kendi kredi kartı online alışverişe kapalı olduğu için eniştesinden rica etmiş oradan göndermişler o da parasını ödemiş.

Hem çiçeğe yazdığı notu görmüştür diye kızıyorum hem de neden adam bilsin bana çiçek gönderildiğini ki ne alaka? Çok rahatsız oldum keşke göndermeseydi hiç de incelik olmadı. Sizce ne söylemeliyim?
Erkek arkadaşım çiçek gönderdi ama kendi değil eniştesi göndermiş. Çok rahatsız oldum, sizce ne söylemeliyim?
Cevapla