Arkadaşlar ilişkide kızın erkekten büyük olması sizce sorun teşkil eder mi? Özellikle evlilikte. bu konudaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.
Not: benim kız arkadaşım benden bir buçuk yaş büyük. yüz görünüşü daha olgun büyük gösteriyor. bense tam tersi yüzüm beni küçük gösterir :) bugün bir akrabam resmini gördü bayağı büyük gibi şöyle de böyle de biraz memnuniyetsizliğini dile getirdi, pek beğenmediğini de düşündüm o yüzden merak ettim.
Not: benim kız arkadaşım benden bir buçuk yaş büyük. yüz görünüşü daha olgun büyük gösteriyor. bense tam tersi yüzüm beni küçük gösterir :) bugün bir akrabam resmini gördü bayağı büyük gibi şöyle de böyle de biraz memnuniyetsizliğini dile getirdi, pek beğenmediğini de düşündüm o yüzden merak ettim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar