Evlilikte yaş farkı, kızın erkekten büyük olması sorun yaratır mı?

Arkadaşlar ilişkide kızın erkekten büyük olması sizce sorun teşkil eder mi? Özellikle evlilikte. bu konudaki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum.

Not: benim kız arkadaşım benden bir buçuk yaş büyük. yüz görünüşü daha olgun büyük gösteriyor. bense tam tersi yüzüm beni küçük gösterir :) bugün bir akrabam resmini gördü bayağı büyük gibi şöyle de böyle de biraz memnuniyetsizliğini dile getirdi, pek beğenmediğini de düşündüm o yüzden merak ettim.
Evlilikte yaş farkı, kızın erkekten büyük olması sorun yaratır mı?
Cevapla