Diyelim erkek 30 yaşında,
Kız da 21-22 yaşlarında ve evlenmek istiyorlar.
Kızın babası da toy bir yaşta erken evlendiği için 40-41 yaşında.
Bu bana biraz tuhaf geliyor, nası bir insanın baba demeye dili varabilir ki? hele ki baba bir de yaşından çok daha genç gösteriyorsa daha da vahim bir durum olmaz mı sizce yoksa bir tek bana mı tuhaf geliyor bu durum? Düşünün bir de kızın evleneceği adam 35 lerindeyse kızın babasıyla arasındaki yaş farkı 5 e düşüyor :D
Kız da 21-22 yaşlarında ve evlenmek istiyorlar.
Kızın babası da toy bir yaşta erken evlendiği için 40-41 yaşında.
Bu bana biraz tuhaf geliyor, nası bir insanın baba demeye dili varabilir ki? hele ki baba bir de yaşından çok daha genç gösteriyorsa daha da vahim bir durum olmaz mı sizce yoksa bir tek bana mı tuhaf geliyor bu durum? Düşünün bir de kızın evleneceği adam 35 lerindeyse kızın babasıyla arasındaki yaş farkı 5 e düşüyor :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar