Eski erkeek arkadaşım ona hiç yazmadığım halde beni ayrıldıktan 15 gün sonra neden engeller?

Eski erkek arkadaşımla Ayrılalı 3 ay oldu. Kısa bir ilişkimiz oldu ama 8 ay konuştuk görüştük sonraa adını koyduk ve anlaşamadık ayrılddık. Ayrıldıktan hemen sonra beni engellemedi 15 gğn bekledi ve heryerden engelledi wp ins normal telefon heryer ve ona hiçbir şekildde yazmadığım halde yazmış olsam rahatsız oldu engelledi dicem öyle bir durumda olmadı iki ay olddu da engellediği gibi kaldı kalkmadı sebebi ne olabilir sevseydi dönermiydi ya da ne yapmalıyım ben çok gururluyum hiçbir şekildde onu yazıp aramam ama son zamanlarda özledim
Eski erkeek arkadaşım ona hiç yazmadığım halde beni ayrıldıktan 15 gün sonra neden engeller?
Cevapla