Düşük yaptıktan sonra bana karşı eşimin hareketleri değişti neden böyle?

Önceden çok ilgiliydi bana değer veriyordu hamile kaldıktan sonra bu ilgi katlandı. Ama düşük yaptıktan sonra benden uzak durmaya başladı hiç dertlesmiyor hiç yüzüme bakmıyor. Sanki sürekli düşük yapacakmışım gibi bebek fikrine de yanaşmıyor. Tamamen iki yabancı gibiyiz Ben zaten çok üzgündüm onun bu hâli daha da üzdü beni. Kendimi çok değersiz hissediyorum keşke Allah o canı benden alacağına doğum anında ben ölseydim de o yaşasaydı diyorum
Düşük yaptıktan sonra bana karşı eşimin hareketleri değişti neden böyle?
Cevapla