Eşime şımardım biraz farklı tepki verdi bu durumda ne yapılmalı?

Şöyle ki işte şakalaştık falan güldük yani ben daha çok güldüm. Böyle bir iki naz falan yaptım yine cilve falan. Sonra karım iyi değil dedi, rahatsız olmuş gibi davrandı. Size sorum şu bu adama soğuk davransam haksız mıyım yani tüm enerjimi aldı götürdü. Biraz naz yapsan hemen "ben üzülüyorum" demeler. Sonra gitti televizyon açtı onu izliyor. Cidden erkek milleti cilve falan hak etmiyor. Kızmakta haksız mıyım
Eşime şımardım biraz farklı tepki verdi bu durumda ne yapılmalı?
Cevapla